همه چیز درباره فیلم جوکر اسکورسیزی و دی کاپریو

[ad id='39844']

همه چیز درباره فیلم جوکر اسکورسیزی و دی کاپریو

کافه سینما- در روزهای گذشته در خبرها آمده‌ بود که کمپانی برادران وارنر و مارتین اسکورسیزی، برای ساختن فیلمی با سوژه آدم بد معروف سری بتمن، جوکر، همکاری خواهند کرد. به گزارش سرویس سینمای جهان کافه سینما، حالا صحبت از حضور لئوناردو دی‌کاپریو در این نقش به میان آمده است. آن گونه که هالیوود ریپورتر گزارش داده، کمپانی برادران وارنر در تلاش است تا شرایط حضور بازیگر همکار مشهور اسکورسیزی، یعنی لئورناردو دی‌کاپریو را در نقشی فراهم کند که پیش از این، هیت لجر جلوه‌ای جاودانی به آن بخشیده است. بسیاری از علاقه‌مندان سینما شیفته اجرای لجر در نقش جوکر در “شوالیه تاریکی” آقای کریستوفر نولان هستند و حال پذیرش این نقش توسط دی‌کاپریو، یک ریسک بزرگ برای او خواهد بود. به خصوص در شرایطی که بسیاری، درگذشت ناگهانی لجر در عنفوان جوانی را، تاثیر مهیب تجربه این نقش برای او می‌دانند.
دی‌کاپریو برای اسکورسیزی، البته اجراهای متفاوتی در نقش‌های سنگینی در هوانورد، دیپارتد و شاتر آیلند داشته است. او همچنین یک نقش بسیار منفی برای آقای تارانتینو در “جانگو رها از بند”، اجرا کرده است.
نظر شما چیست؟ آیا دی‌کاپریو این ریسک را خواهد کرد؟ اگر ریسک کرد، ضریب توفیق‌اش چه قدر خواهد بود؟!
سرویس سینمای جهان کافه سینما

شهریور ۱۳۹۶

 همه چیز درباره فیلم جوکر اسکورسیزی و دی کاپریو همه چیز درباره فیلم جوکر اسکورسیزی و دی کاپریو همه چیز درباره فیلم جوکر اسکورسیزی و دی کاپریو همه چیز درباره فیلم جوکر اسکورسیزی و دی کاپریو همه چیز درباره فیلم جوکر اسکورسیزی و دی کاپریو همه چیز درباره فیلم جوکر اسکورسیزی و دی کاپریو همه چیز درباره فیلم جوکر اسکورسیزی و دی کاپریو همه چیز درباره فیلم جوکر اسکورسیزی و دی کاپریو همه چیز درباره فیلم جوکر اسکورسیزی و دی کاپریو همه چیز درباره فیلم جوکر اسکورسیزی و دی کاپریو
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *