تمام جرائم محمدرضا نکونام

[ad id='39844']

تمام جرائم محمدرضا نکونام

حکم محمدرضا نکونام اعلام شد | محمدرضا نکونام به ۵ سال حبس، شلاق و خلع لباس محکوم شد. دادسرای ویژه روحانیت قم در اطلاعیه ای حکم محمدرضا نکونام را اعلام کرد و افزود: هر کس مورد تخریب و افترای سایت‌ها و حامیان وی قرارگرفته از حق شکایت و تعقیب کیفری برخوردار است.
فارس نوشت: دادسرای ویژه روحانیت اعلام کرد که محمدرضا نکونام در دادگاه بدوی به ۵ سال حبس، شلاق تعزیری و خلع لباس روحانیت محکوم شده و حکم صادره در دادگاه صادره قطعیت یافته است.
به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت قم درباره پرونده محمدرضا نکونام اطلاعیه‌ای به شرح ذیل منتشر کرد.
نظر به فضاسازی‌ برخی سایت‌های معاند و ضدانقلاب در خصوص اتهامات و وضعیت جسمی و روحی آقای محمدرضا نکونام، این دادسرا ضمن تکذیب کلیه اخبار و اظهارات حامیان و مدعیان طرفداری از نامبرده، به اطلاع مردم عزیز می‌رساند: مشاالیه به دلیل اتهامات متعدد وارده (که به دلیل لزوم صیانت از مقام مقدم روحانیت و حفظ آبروی ایشان از بیان جزئیات آن معذوریم) در دادگاه بدوی به ۵ سال حبس، شلاق تعزیری و خلع لباس روحانیت محکوم‌شده و حکم صادره در دادگاه صادره قطعیت یافته است.
در جریان رسیدگی به پرونده وی مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزوی نفیاً‌ و اثباتاً هیچ‌گونه نقشی نداشته‌اند. بدیهی است هر کس مورد تخریب و افترا سایت‌ها و حامیان وی قرارگرفته از حق شکایت و تعقیب کیفری برخوردار می‌باشد.
به گزارش آفتاب، محمدرضا نکونام که از سوی حامیانش آیت الله نکونام خوانده می شود، در برخی سایت ها با عنوان استاد دروس خارج فقه و فلسفه‌ی حوزه ی علمیه ی قم معرفی شده است. وی از دی ماه سال گذشته بازداشت شد. پس از بازداشت نکونام، عده ای با دستمایه قرار دادن مخالفت نکونام با بیانات  آیت الله العظمی مکارم شیرازی درباره اینترنت پرسرعت، شایعه کردند که علت بازداشت او، شکایت این مرجع تقلید بزرگوار است. 
علت بازداشت نکونام را از دادگاه ویژه بپرسید
 در پی نسبت دادن برخی مسائل و اخبار به حضرت آیت الله مکارم شیرازی دفتر این مرجع تقلید با صدور بیانیه ای به این موضوع واکنش نشان داد.
متن بیانیه دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی به شرح زیر است:
بعضی از مراجعه کنندگان به پایگاه اطلاع رسانی معظم له می گویند، شنیده ایم که آقای نکونام گفته مشکلات و محکومیت های من در دادگاه ویژه به توصیه آیت الله العظمی مکارم شیرازی انجام شده است.
به اطلاع می رساند این سخن دروغ محض است و این قضیه هیچ ارتباطی به معظم له ندارد. عزیزانی که مایل هستند علت محکومیت ها را بدانند می توانند پرونده ایشان را در دادگاه ویژه روحانیت مطالعه نمایند.
واکنش دفتر آیت‌الله مکارم‌شیرازی به یک بیانیه دروغین

دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی در بیانیه ای اعلام کرد: اعلامیه دروغین دیگرى در بعضى از سایتها به نام جمعى از فضلاى حوزه علمیه قم علیه این مرجع تقلید منتشر شد که آن هم سرتاپا دروغ بود.
متن بیانیه دفتر این مرجع تقلید به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بعد از نشر خبر سرتاپا دروغین صداى آمریکا که حتى یک کلمه آن واقعیت نداشت اعلامیه دروغین دیگرى در بعضى از سایت‌ها بنام جمعى از فضلاى حوزه علمیه قم منتشر شد که آن هم سرتاپا دروغ بود و بعد از تحقیق معلوم شد مربوط به بعضى از اطرافیان آقاى نکونام است.
آقاى نکونام به سبب مشکلات اخلاقى از سوى دادگاه ویژه محکوم و در زندان است و تصور بعضى از اطرافیان او این است که حضرت آیت الله العظمى مکارم شیرازى(مدّظلّه) اصرار بر مجازات او داشته‌اند، در حالى که بارها گفته‌ایم این اشتباه محض است و ایشان دخالتى در این موضوع نداشته است.
اکنون اینها از هر فرصتى براى هتاکى به معظم له استفاده مى‌کنند و جالب این‌که ذیل اعلامیه آن‌ها بدون هیچ مناسبتى صحبت از آقاى نکونام آمده و از او با القاب خلافى یاد کرده و عملا خود را معرفى کرده‌اند. ما به آنها نصیحت مى‌کنیم که مصلحت شما این است که او را به حال خود رها کنید و از دفاع از وى خوددارى کنید که خداى ناکرده سبب تباهى دنیا و آخرت شما مى‌شود.
والسلام على من اتبع الهدى
واکنش شخص آیت الله مکارم به شایعات
آیت‌الله مکارم‌شیرازی یک بار نیز شخصا به این شایعه واکنش نشان داد. این مرجع تقلید، در واکنش به این شایعات گفت: شایعه‌ای درباره اینکه بنده در جریان دستگیری بعضی افراد هستم، کذب محض است.
این مرجع تقلید زمستان در پایان درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار کرد: اخیرا دو نفر را دستگیر کرده‌اند و در گوشه و کنار شنیده شده که بنده در جریان این دستگیری بودم؛ صراحتا اعلام می‌کنم بنده نه این‌ها را دیده‌ام و نه روحم خبر دارد. آیت‌الله مکارم‌شیرازی با ابراز تاسف از این گونه شایعات گفت: کسانی که این گونه شایعات را بیان می‌کنند بدانند که قیامتی است و باید پاسخگو باشند.

 


 

تمام جرائم محمدرضا نکونام تمام جرائم محمدرضا نکونام تمام جرائم محمدرضا نکونام تمام جرائم محمدرضا نکونام تمام جرائم محمدرضا نکونام تمام جرائم محمدرضا نکونام تمام جرائم محمدرضا نکونام تمام جرائم محمدرضا نکونام تمام جرائم محمدرضا نکونام

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *