رزومه فوتبالی سامان قدوس هافبک دو رگه تیم ملی ایران

[ad id='39844']

سامان قدوس

سامان قدوس بازیکن جدید تیم ملی ایران

 

در لیست تیم ملی ایران برای دو دیدار آخر انتخابی جام جهانی روسیه نام یک بازیکن جدید و تقریبا نا آشنا به چشم میخورد. سامان قدوس بازیکن ایرانی سوئدی است که برای اولین بار به تیم ملی ایران دعوت شده است تا پس از وقفه ای چند ساله دوباره شاهد حضور بازیکنان دو تابعیتی در تیم ملی باشیم.سامان قدوس

سامان قدوس

سامان قدوس ۲۴ ساله، فوتبال حرفه ای را از ۱۷ سالگی و از سطوح پایین لیگ سوئد آغاز کرد. این بازیکن از سال ۲۰۱۶ پس از پیوستن به اوسترسوند در بالاترین سطح فوتبال سوئد حضور دارد و با این تیم موفق به فتح جام حذفی سوئد شد. او در انتخابی لیگ اروپا درخشش فوق العاده ای داشت و توانست در ۵ بازی ۲ گل زده و ۲ پاس گل نیز بدهد.عملکرد وی به گونه ای بوده که پیشنهاداتی از کوئیزپارک رنجرز،هرتابرلین و آژاکس نیز داشته است و با این اوصاف در آذر ماه سال گذشته به تیم ملی سوئد دعوت شد و در ۲ دیدار دوستانه یک گل به ثمر رساند.

 

بازیکن دو رگه تیم ملی ایران

هر چند که در بازیهای اخیر سامان بیشتر مهاجم نوک بازی کرده و به نظر می رسد این پست، پست اصلی قدوس باشد ولی تجربه نشان داده که این بازیکن قدرت بازی در چندین پست را دارد.او در پستهای وینگر چپ و راست ، هافبک چپ و راست و هافبک هجومی، هافبک وسط و حتی هافبک دفاعی سابقه بازی دارد و می تواند در مناطق مختلف زمین ،عصای دست کی روش باشد.با توجه به حضور مهاجمین طراز اول در تیم ملی و همچنین قرار گرفتن نام قدوس به عنوان هافبک در لیست بازیکنان دعوت شده تیم ملی به نظر می رسد که کی روش به عنوان پلی میکر، پشت سر مهاجمان از این بازیکن ایرانی سوئدی استفاده خواهد کرد.

بازیکن دو رگه تیم ملی ایران

 در پروفایل این بازیکن در سایت هو اسکورد،این بازیکن ،یک بازیکن دریبل زن،خطرناک در ضد حمله و خطاگیر معرفی شده است و پاسکاری ، قدرت خلق موقعیت ، دریبل زدن و حفظ توپ از نقاط قوت این بازیکن ذکر و قید شده که این بازیکن نقطه ضعف خاصی ندارد.

بازیکنان دو تابعیتی دعوت شده به تیم ملی دو سرنوشت متفاوت تاکنون داشته اند و به نظر می رسد سامان قدوس با این رزومه در دسته بازیکنان با کیفیت و موفق قرار بگیرد. بازیکنی که سرمربی تیم ملی سوئد از ، از دست دادنش حسرت میخورد قطعا از سطح فنی بالایی برخورددار است.

 

سامان قدوس سامان قدوس سامان قدوسسامان قدوس سامان قدوسسامان قدوسسامان قدوس ذسامان قدوسسامان قدوسسامان قدوسسامان قدوس سامان قدوس سامان قدوس سامان قدوس

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *