نقد بررسی کامل فیلم کپی ها کیانو ریوز (copys)

[ad id='39844']

فیلم کپی ها کیانو ریوز (copys)

 کیانو ریوز ایفای نقش اصلی و تهیه کنندگی فیلم «کپی‌ها» را بر عهده گرفت.

به گزارش آی‌فیلم، کیانوریوز درحالی در پروژه «کپی‌ها» با بازی هنرمندانی نظیر آلیس ایو و توماس میدل ویچ نقش اصلی را بر عهده دارد که علاوه بر آن به تهیه کنندگی فیلم نیز می‌پردازد.

داستان این فیلم بر بیولوژیستی متمرکز است که سعی دارد همه مرزهای موجود را بشکند تا بتواند خانواده اش را که در تصادف از دست داده دوباره به زندگی بازگرداند. او قصد دارد از طریق پروسه کپی سازی یا شبیه سازی و کلونینگ این کار را انجام دهد.

در نشستی که در کامیک کان با حضور عوامل این فیلم برگزار شد، جفری ناخمانف کارگردان فیلم گفت: «سوال های زیادی در باره مسایل اخلاقی و نیز مسایل فلسفی پیرامون بازگرداندن افراد به زندگی وجود دارد. همیشه وقتی می خواهی با مادر طبیعت مقابله کنی باید بهایش را بپردازی.»

این بازیگر گفت: «عاشق داستان علمی تخیلی هستم، عاشق اسب تروای پنهان در دل این داستان ها هستم و این که می توان همه جور ژانر را در داستان علمی تخیلی به کار گرفت»

این بازیگر در انتهای نشست برای هوادارانش فاش ساخت که یک فیلم دیگر «بیل و تد» در دست ساخت است اما هنوز فیلمنامه آن آماده نیست. وی از ساخته شدن فیلم سوم «جان ویک» هم خبر داد که فیلمبرداری آن اوایل سال جدید میلادی صورت می گیرد. ماه پیش اعلام شده بود این فیلم ۱۷ مه ۲۰۱۹ راهی سینماها می شود.

فیلم «کپی‌ها» سال آینده در آمریکای شمالی اکران می شود. حقوق توزیع این فیلم ماه پیش در جشنواره تورنتو به مبلغ ۴میلیون دلار فروخته شد.

فیلم کپی ها کیانو ریوز (copys) فیلم کپی ها کیانو ریوز (copys) فیلم کپی ها کیانو ریوز (copys)  فیلم کپی ها کیانو ریوز (copys) فیلم کپی ها کیانو ریوز (copys) فیلم کپی ها کیانو ریوز (copys) فیلم کپی ها کیانو ریوز (copys) فیلم کپی ها کیانو ریوز (copys) فیلم کپی ها کیانو ریوز (copys) فیلم کپی ها کیانو ریوز (copys) فیلم کپی ها کیانو ریوز (copys)

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *