معرفی کامل فیلم جدید مولان ۲۰۱۸ والت دیزنی ((mulan))

[ad id='39844']

فیلم جدید مولان ۲۰۱۸ والت دیزنی mulan

تقریبا هیچ خاطراه‌ای از دوران قدیم دیزنی نمانده که این کمپانی دست به بازسازی‌اش نزده باشد. آن‌ها هر روز تصمیم به ساخت نسخه لایو-اکشن یکی از عناوین کاتالوگ خود می‌گیرند و حالا یک عنوان دیگر به این تقویم اضافه شده است.

این استودیو اعلام کرده است که نسخه تازه «مولان» در ۲ام نوامبر ۲۰۱۸ همزمان با بیستمین سالگرد این فیلم به اکران سینماها در خواهد آمد.

ریک جافا و آماندا سیلور («دنیای ژوراسیک»، «طلوع سیاره میمون‌ها») آخرین نسخه فیلمنامه «مولان» را نویسندگی کرده‌اند که در حال حاضر در انتظار پیوستن یک کارگردان به پروژه به سر می‌برد.

گفته‌ها حاکی از آن هستند که این نسخه “اقتباسی پرجزئیات و دقیق‌تر” از داستان اصلی بوده که فعلا در جست و جوی یک بازیگر زن چینی برای ایفای نقش اصلی است.

تا کنون خبر اکران فیلم دیگری در این روز در سال ۲۰۱۸ منتشر نشده و با توجه به سابقه حضور دیگر لایو-اکشن‌های دیزنی در گیشه می‌شود گفت بیشتر استودیوها بلاک‌باسترهای خود را از اکران آخر هفته این یکی دور نگه می‌دارند.

 

برنامه اکران فیلمهای والت دیزنی تا سال ۲۰۱۹

دیزنی برنامه سینمایی خود را تا سال ۲۰۱۹ اعلام کرد. علاوه بر برنامه بلند پروازانه ای که پائیز گذشته اعلام کرد، اقدام به معرفی فیلم هایش تا سال ۲۰۱۹ هم کرده که شامل فیلم های ماجراجویانه و افسانه ای می باشد.

موفقیت فوق العاده دیزنی در فیلم “Star Wars: The Force Awakens,” و همچنین عنوان هایی مانند “Zootopia”

و “The Jungle Book,” همه نشان از این دارند که امسال سال خوبی برای دیزنی در باکس آفیس است.

در ادامه آنچه از امروز تا سال ۲۰۱۹ باید از دیزنی انتظار داشته باشید را می بینید:

بعد از فیلم “Age of Ultron” حالا نوبت “Captain America: Civil War” رسیده است جایی که بین دو گروه از انتقام جویان به رهبری راجرز ( کاپیتان آمریکا ) و تونی استارک ( مرد آهنی ) جنگی داخلی در می گیرد.

فیلم جدید مولان ۲۰۱۸ والت دیزنی mulan فیلم جدید مولان ۲۰۱۸ والت دیزنی mulan فیلم جدید مولان ۲۰۱۸ والت دیزنی mulan فیلم جدید مولان ۲۰۱۸ والت دیزنی mulan فیلم جدید مولان ۲۰۱۸ والت دیزنی mulan فیلم جدید مولان ۲۰۱۸ والت دیزنی mulan فیلم جدید مولان ۲۰۱۸ والت دیزنی mulan فیلم جدید مولان ۲۰۱۸ والت دیزنی mulan فیلم جدید مولان ۲۰۱۸ والت دیزنی mulan فیلم جدید مولان ۲۰۱۸ والت دیزنی mulan فیلم جدید مولان ۲۰۱۸ والت دیزنی mulan فیلم جدید مولان ۲۰۱۸ والت دیزنی mulan فیلم جدید مولان ۲۰۱۸ والت دیزنی mulan فیلم جدید مولان ۲۰۱۸ والت دیزنی mulan فیلم جدید مولان ۲۰۱۸ والت دیزنی mulan فیلم جدید مولان ۲۰۱۸ والت

 

دیزنی mulan فیلم جدید مولان ۲۰۱۸ والت دیزنی mulan فیلم جدید مولان ۲۰۱۸ والت دیزنی mulan

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *