فیلم از خط خارج شدن متروی تهران کرج

[ad id='39844']

فیلم از خط خارج شدن متروی تهران کرج

خبرگزاری مهر: متروی کرج-تهران از ریل خارج شد.

شنیده ها حاکی از این است، که مسافران سالم هستند و این حادثه مصدوم و یا تلفات جانی نداشته است.

این حادثه سبب مسدود شدن خط تک لاین مترو کرج-تهران و کندی حرکت قطارها شده است.

بر اساس مشاهدات عینی هم اکنون مردم در متروی کرج ازدحام کرده اند.
 

 

 

سایر اخبار مترو

محمد علیخانی؛ رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، درباره ایمنی خط ۷ متروی تهران اظهارداشت: جلسات متعددی در خصوص این خط مترو برگزار شده است.

وی افزود: براساس بررسی‌ها و گزارشات ارسال شده که به شکل نامحسوسی انجام شده است همچنان ایرادات در خط ۷ مترو به قوّت خود باقیمانده و این خط ایمنی لازم را ندارد و باید بهره‌برداری از خط ۷ مترو تا تأمین ایمنی لازم متوقف شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، ری و تجریش بیان داشت: ایرادات خط ۷ مترو باید رفع شود و پس ازآن دوباره این خط مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

وی افزود: براساس جلساتی که با مسئولین مترو برگزار شد آنها اعلام کردند که این خط ایمنی لازم را دارد و قرار شد کتباً ظرف ۱۰ روز مسئولیت این خط را بپذیرند و تأئیدیه آن را به ما بدهند ولی در حال حاضر حدود ۲۰ روز گذشته و هنوز این تائیدیه به ما ارسال نشده است.

وی درباره خط ۸ «فرودگاه امام خمینی (ره) اظهارداشت: در حال حاضر برای این خط قطار وجود ندارد و مشکل عدم ایمنی این خط نیز به دلیل آن است که فاصله‌ای نزدیک به اتوبان دارد و به دلیل اینکه این خط نزدیک به اتوبان است نمی‌توانیم آن را جمع‌آوری کنیم.

علیخانی تأکید کرد: ایمن سازی‌های لازم را برای خط ۸ انجام شده است و خطری جان مردم را تهدید نمی‌کند.

فیلم از خط خارج شدن متروی تهران کرج فیلم از خط خارج شدن متروی تهران کرج فیلم از خط خارج شدن متروی تهران کرج فیلم از خط خارج شدن متروی تهران کرج  فیلم از خط خارج شدن متروی تهران کرج  فیلم از خط خارج شدن متروی تهران کرج فیلم از خط خارج شدن متروی تهران کرج فیلم از خط خارج شدن متروی تهران کرج  فیلم از خط خارج شدن متروی تهران کرج  فیلم از خط خارج شدن متروی تهران کرج  فیلم از خط خارج شدن متروی تهران کرج 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *