معرفی کامل فیلم ترسناک احضار ۳ (Conjuring2018)برادران وارنر

[ad id='39844']

فیلم ترسناک احضار ۳ (Conjuring2018)

اگر از طرفداران فیلم های ژانر ترس هستید پیشنهاد می کنیم که خودتان را آماده کنید، چون یک فیلم دیگر از Conjuring در راه است!! وبسایت ددلاین چند ساعت قبل تایید کرد کـه دیوید لسلی جانسن (Dungeons and Dragons و The Conjuring 2) قرار است ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪ سومین قسمت از این فرانچایز پرطرفدار را بنویسد. قسمت سوم در حالی ساخته می شود که دو قسمت اول در مجموع ۶۳۸٫۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروختند و تبدیل شدند به یکی از موفق ترین فیلم های ژانر وحشت. ما لسلی جانسن را بیشتر بخاطر نگارش ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪ Wrath of the Titans (ﺧﺸﻢ ﺗﺎﯾﺘﺎﻥﻫﺎ)، The Conjuring 2 (ﺍﺣﻀﺎﺭ ﺭﻭﺡ ۲) و Red Riding Hood (ﺷﻨﻞ ﻗﺮﻣﺰﯼ) می شناسیم. او بعنوان نویسنده در پروژه The Walking Dead (مردگان متحرک) حضور دارد، پیش از این در بازنویسی Aquaman هم با جیمز وان همکاری کرده است.

ما انتظار داریم که نویسنده-تهیه‌کننده-کارگردان معروف جیمز وان، که دو قسمت قبلی را کارگردانی کرد و اکنون مشغول کار بر روی پروژه Aquaman است، برای کارگردانی The Conjuring 3 بازگردد اما ظاهرا قرار نیست چنین اتفاقی رخ دهد و علاقه ای برای انجام این کار ندارد. ما وان را بعنوان یک کارگردان خوب و حرفه ای در ژانر وحشت می شناسیم و Conjuring از درخشان ترین کارهای اوست. فیلم The Conjuring که با بودجه ۲۰ میلیون دلاری ساخته شد، در سال ۲۰۱۳ پـا به گیشه گذاشت و در افتتاحیه آمریکایی ۴۱ میلیون دلار فروخت و بعد از ۱۰۰ روز اکران به مجموع فروش بین المللی ۳۱۸ میلیون دلار رسید. قسمت دوم با بودجه ۴۰ میلیون دلاری ساخته شد و سال گذشته به نمایش درآمد، این قسمت در نهایت ۳۲۰ میلیون دلار فروخت.

ما انتظار داریم که جیمز وان و ﭘﯿﺘﺮ ﺳﻔﺮﻥ بعنوان ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩ در پروژه جدید حضور داشته باشند. همانطور که گفتیم جیمز وان اکنون مشغول کار بر روی فیلم ابرقهرمانی Aquaman (آکوامن) محصول کمپانی DC است. جیسون موموآ، نیکول کیدمن و آمبر هرد از ستارگان اصلی این فیلم دیدنی که در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد هستند. جهت اطلاع؛ هنوز در مورد داستان قسمت سوم The Conjuring حرفی زده نشده اما تایید شده که بر اساس یکی دیگر از پرونده های ترسناک دو ﻣﺤﻘﻖ ﺭﻭﯾﺪﺍﺩﻫﺎﯼ ﻓﺮﺍﻫﻨﺠﺎﺭ، ﻟﻮﺭﯾﻦ ﻭﺍﺭﻥ و ﻫﻤﺴﺮ او ﺍﺩ ﻭﺍﺭﻥ ساخته می شود. The Conjuring 3 هفتمین فیلم از فرانچایز در حال رشد Conjuring محسوب می شود – به دنبال دو قسمت اول، Annabelle، با Annabelle: Creation در کنار The Nun و The Crooked Man. اطلاعات بیشتر بزودی… فیلم ترسناک احضار ۳ (Conjuring2018) فیلم ترسناک احضار ۳ (Conjuring2018) فیلم ترسناک احضار ۳ (Conjuring2018)فیلم ترسناک احضار ۳ (Conjuring2018) فیلم ترسناک احضار ۳ (Conjuring2018)فیلم ترسناک احضار ۳ (Conjuring2018) فیلم ترسناک احضار ۳ (Conjuring2018) فیلم ترسناک احضار ۳ (Conjuring2018)فیلم ترسناک احضار ۳ (Conjuring2018)فیلم ترسناک احضار ۳ (Conjuring2018)

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *