بررسی و نقد انیمیشن مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Into the Spider-Verse

[ad id='39844']

مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Into the Spider-Verse

کمپانی سونی پیکچرز اولین تیزر تریلر انیمیشن Spider-Man را منتشر و از نام رسمی این انیمیشن رونمایی کرد. سونی این تریلر را در نمایشگاه کامیک کان اکسپرینس که در برزیل در حال برگزاری است، منتشر و اعلام کرد که «مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Into the Spider-Verse) نام این انیمیشن سینمایی مورد انتظار کریسمس سال آینده است.

در این انیمیشن با شخصیت مایلز مورالز بیشتر آشنا می‌شویم که یک نوجوان اهل محله بروکلین شهر نیویورک است. با توجه به نام این انیمیشن، احتمالا باید منتظر نسخه‌های دیگر شخصیت مرد عنکبوتی نیز باشیم و در پایان این تریلر نیز ظاهرا مورالز با پیتر پارکر ملاقات ‌می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر زیبا را تماشا کنید:

دانلود تریلر

کارگردانی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse بر عهده باب پرشچتی و پیتر رمزی خواهد بود. فیل لرد و کریستوفر میلر که سابقه نویسندگی و کارگردانی انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) را در کارنامه دارند، روی فیلمنامه این انیمیشن کار خواهند کرد. شمیک مور در نقش مایلز مورالز ملقب به مرد عنکبوتی، لیو شرایبر در نقش شرور و منفی انیمیشن، ماهرشالا علی در نقش آرون دیویس (عموی مایلز) و برایان تیری هنری در نقش جفرسون دیویس (پدر مایلز)، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse به‌عنوان صداپیشه حضور دارند و به شخصیت‌های این انیمیشن زندگی خواهند بخشید.

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse قرار است در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۳ آذر ۱۳۹۷) اکران شود. فیل لرد، کریستوفر میلر، ایمی پاسکال، آوی آراد و کریستینا استینبرگ نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این انیمیشن سینمایی حضور دارند.

مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Into the Spider-Verse  مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Into the Spider-Verse  مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Into the Spider-Verse  مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Into the Spider-Verse   مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Into the Spider-Verse  مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Into the Spider-Verse  مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Into the Spider-Verse  مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Into the Spider-Verse

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *