تبلیغ مستقیم فیلم آینه بغل برای شرکت هرمی بیز

[ad id='39844']

تبلیغ شرکت بیز در آینه بغل

منوچهر هادی پس از ساخت چند فیلم تلویزیونی و سینمایی به سراغ تولید «آینه بغل» رفت که در آن تنها به دنبال اجرایی کردن سیاست‌ها و تبلیغات سرمایه‌گذاران فیلم شد و هیچ خلاقیت هنری از خود نشان نداد.

مشرق – فیلم «آینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی که تصویربرداری آن از اواخر خرداد ماه در لواسان آغاز شده بود، از روز چهارشنبه ۱۵ آذر ماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرد. منوچهر هادی در یکی دو سال اخیر با ساخت چندین فیلم و سریال‌، به عنوان یکی از پرکارترین کارگردان‌های سینما و تلویزیون معرفی شده است که همواره مشغول ساخت آثار سینمایی بوده است و اگر زمانی هم نامی از آن در سینما نباشد، مطمئنا سر از شبکه نمایش خانگی و یا تلویزیون درمی‌آورد.

«من سالوادور نیستم» یکی از آخرین کارهای منوچهر هادی بود و فروش میلیاردی آن که این فیلم را به عنوان یکی از فیلم‌های پرفروش‌های سینمای ایران معرفی کرد، توانست جایگاه منوچهر هادی را به خوبی در عرصه فیلمسازی تثبیت کند. هادی پس از تولید و پخش سریال «عاشقانه» در شبکه نمایش خانگی که با استقبال نسبی مخاطبان همراه شده بود، به سراغ فیلم «آینه بغل» رفت که در ادامه روند فیلمسازی وی در عرصه سینمای تجاری و با استفاده از بازیگران گیشه‌پسند، توانست به فروش بالایی دست یابد و آن گونه که از فیلم «آینه بغل» به نظر می‌رسد این است که تنها دغدغه فیلمساز، فروش فیلم و کسب درآمد با کیفیت پایین‌تر از استاندارد سینمای ایران و در قالب کمدی سخیف و سراسر تبلیغات گل درشت بوده است.

اما موضوع مهمی که نباید در این فیلم از آن غافل شد، بحث تبلیغات شرکت بازاریابی هرمی بنام «بیز» است که منوچهر هادی سطح فیلم خود را با تبلیغات مستقیم شرکت «بیز» تنزل داده و از ابتدا تا انتهای فیلم، خود راتریبونی برای تبلیغات این‌گونه شرکت‌های هرمی قرار داد که به مخاطب القا می‌کند، بطور رویایی و با استفاده از فروش محصولات این شرکت می‌توان در بهترین پنت‌هاوس‌ و با عالی‌ترین امکانات از قبیل دارا بودن زمین اسب سواری، هواپیمای شخصی، انواع حیوانات اهلی و وحشی و خانه‌های آن چنانی زندگی کرد.

فیلمساز حتی به همین میزان تبلیغات بسنده نکرد و از بهاره رهنما در نقش مدیر برنامه‌ای سود بُرد که تنها کارش در این فیلم گفتن دیالوگهایی برای تبلیغات بهتر شرکت بازاریابی مورد نظر است. شرکتی که با هدف بازاریابی “شبکه‌ای” (با همان سازوکار شرکت های هرمی) در ایران آغاز به کار کرد و تمام تلاش و کوشش خود را به خرج داد که چرخه باطل “بازاریابی شبکه‌ای” را در بین جوانان بیکار و در آرزوی شغل و درآمد رویایی بیشتر و بیشتر کند…

تبلیغ شرکت بیز در آینه بغل  تبلیغ شرکت بیز در آینه بغل  تبلیغ شرکت بیز در آینه بغل  تبلیغ شرکت بیز در آینه بغل  تبلیغ شرکت بیز در آینه بغل  تبلیغ شرکت بیز در آینه بغل  تبلیغ شرکت بیز در آینه بغل  تبلیغ شرکت بیز در آینه بغل  تبلیغ شرکت بیز در آینه بغل  تبلیغ شرکت بیز در آینه بغل  تبلیغ شرکت بیز در آینه بغل  تبلیغ شرکت بیز در آینه بغل  تبلیغ شرکت بیز در آینه بغل

[ad id='39844']

5 دیدگاه دربارهٔ «تبلیغ مستقیم فیلم آینه بغل برای شرکت هرمی بیز»

  1. ایا شما که اضحار نظر میکنی راجب نتورک و بازاریابی شبکه ای ۵۰۰ هزارتومن به من بده و از من نخواه میتونی ….
    دیگه حرفی ندارم

  2. سعید سایبان

    دوست عزیز سلام
    تجربه نشون داده که وقت نمیشه جلو تکنولوژی رو گرفت و روند صعودی بسیار بالایی رو داره طی میکنه
    من کار ندارم که بعضا جوگیر مارکتینگ کار میکنن
    پیشنهاد من به شما اینه تکنولوژی رو خوب بشناسید و از استفاده کنید تا قبل از اونکه مجبور به استفاده بشید
    دوست من همون طور که الان مجبور به استفاده از تلفن همراه و کارت بانکی هستید تا چند سال آینده مجبور به خرید اینترنتی هستید
    حالا نتورک فرصتی برای شما فراهم کرده تا از این خرید اینترنتی درآمدزایی هم بکنید
    شاد و موفق باشی

  3. تو که درمورد بازایابی شبکه ای هیچی نمیدونی اظهار نظر نکن.
    اگه مشکل داشت اکران نمیشد واقعا براتون متاسفم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *