بررسی و نقد فیلم عرق سرد سهیل بیرقی با بازی باران کوثری

[ad id='39844']

فیلم عرق سرد سهیل بیرقی با بازی باران کوثری

سهیل بیرقی امسال با دومین اثر سینمایی خود با نام «عرق سرد» به تهیه کنندگی مهدی داوری در این دوره از جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: به سلامتی جمع …

در این پروژه سینمایی بازیگرانی چون باران کوثری، امیر جدیدی، لیلی رشیدی، هدی زین العابدین و سحر دولتشاهی حضور دارند.

سهیل بیرقی از عرق سرد میگوید .  او با دومین فیلم سینمایی بلند خود با نام عرق سرد در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور  دارد. وی معتقد است این فیلم فضا، قصه و جهان متفاوتی نسبت به فیلم اولش «من» دارد. او همچنین می‌گوید قصه «عرق سرد» که باران کوثری نقش اصلی را ایفا می‌کند، درباره دختر فوتبالیستی است که حق‌اش تضییع می‌شود و نمی‌تواند در فینال بازی‌های آسیایی بازی کند.

بیرقی که با «من» اولین فیلم‌ سینمایی‌اش در سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر مورد توجه قرار گرفت، امسال با با دومین ساخته بلند سینمایی اش در جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

بیرقی درباره این فیلم به ستاد خبری جشنواره فیلم فجر می‌گوید: «قصه فیلم درباره دختر فوتبالیستی است که حقش را تضییع می‌کنند و مانع از حضور او در فینال بازی‌های آسیایی می‌شوند»

او با تاکید بر این موضوع که «عرق سرد» با فیلم اولش کاملا متفاوت است و در ژانر و فضای دیگری ساخته شده، ادامه می‌دهد: «ساده‌ترین، کم خطرترین و راحت‌ترین کار برای من ساخت ادامه فیلم اولم «من» بود که در همان حال و هوا فیلم دوم را بسازم. این تنها کاری بود که می‌شد انجام داد اما من این کار را نکردم بلکه آخرین و سخت‌ترین کار را انجام دادم؛ یعنی سراغ سوژه و فضایی رفتم که کاملا متفاوت با فضای فیلم «من» است.»

 

«فیلم « عرق سرد » فضا، قصه و جهان دیگری دارد. کارگردانی این فیلم متفاوت است و جذابیت‌اش هم در همین است که نوع کارگردانی من در آن تغییر پیدا می‌کند»

باران کوثری، امیر جدیدی، لیلی رشیدی، هدی زین‌العابدین و سحر دولتشاهی بازیگران اصلى «عرق سرد» هستند.

باران کوثری در این فیلم نقش یک بانوی فوتسالیست را بازی می کند.

عوامل فیلم عرق سرد عبارتند از:نویسنده و کارگردان:سهیل بیرقی، مجری طرح و مدیر تولید:کامران حجازی، برنامه ریز:امید شیرانگیز، مدیر فیلمبرداری:فرشاد محمدی، صدابردار:مهدی صالح کرمانی، طراح چهره پردازی:ایمان امیدواری، منشی صحنه:شقایق طیبی، دستیار اول کارگردان:محمدرضا کشمیری، جلوه های ویژه کامپیوتری:سینا قویدل، عکاس:امیرحسین شجاعی، مدیر تدارکات:عماد طاهری، جانشین تولید:محمد حیدرقلی، گروه بدلکاری:امیرحسین خنجری، فرزاد میکائیلی (گروه تندر)، تهیه کننده:مهدی داوری.

فیلم عرق سرد سهیل بیرقی با بازی باران کوثری  فیلم عرق سرد سهیل بیرقی با بازی باران کوثری  فیلم عرق سرد سهیل بیرقی با بازی باران کوثری  فیلم عرق سرد سهیل بیرقی با بازی باران کوثری  فیلم عرق سرد سهیل بیرقی با بازی باران کوثری  فیلم عرق سرد سهیل بیرقی با بازی باران کوثری  فیلم عرق سرد سهیل بیرقی با بازی باران کوثری  فیلم عرق سرد سهیل بیرقی با بازی باران کوثری  فیلم عرق سرد سهیل بیرقی با بازی باران کوثری  فیلم عرق سرد سهیل بیرقی با بازی باران کوثری

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *