معرفی فیلم های بلاک باستری سال ۲۰۱۸

[ad id='39844']

فیلم های بلاک باستری سال ۲۰۱۸

بلاگ نماوا : سال فوق‌العاده‌ای برای فیلم‌ها خواهد بود. درحالی‌که ۲۰۱۷ چند اکران بزرگ داشت، مخصوصاً در ژانر کتاب‌های کمیک، ۲۰۱۸ پر از فیلم‌های بزرگ بیشتری است که با نرخ ثابت و زیادی از ابتدای سال روانه‌ی سالن‌های سینما می‌شوند؛ و بخش وسیعی از این فیلم‌ها، قسمت‌های بعدی مجموعه فیلم‌ها یا عناوینی از دنیاهای سینمایی هستند.
بسیاری از آن‌ها قسمت جدیدی برای فیلم‌هایی هستند که چند سال پیش اکران شدند و با محبوبیت مواجه بودند؛ اما سایر آن‌ها عناوینی از مجموعه‌هایی هستند که مدت‌هاست دنباله‌ای نداشته‌اند، به‌طوری‌که یکی از آن‌ها ادامه‌ی مجموعه‌ای است که آخرین قسمت آن حدود ۱۵ سال پیش اکران شده است. در ادامه نگاهی به تعدادی از محتمل‌ترین قسمت‌های جدید برای فیلم‌ها که در ۲۰۱۸ اکران خواهند شد، می‌اندازیم.

۱۰. Ocean’s Eight

«هشت یار اوشن» Ocean’s Eight بهترین گروه بازیگران را در میان تمام فیلم‌هایی که در ۲۰۱۸ اکران خواهند شد دارد. این عنوان در مجموعه‌ی «هشت یار اوشن» Ocean’s Eight با بازی ساندرا بولاک Sandra Bullock، کیت بلانشت Cate Blanchett، هلنا بونهام کارتر Helena Bonham Carter، ان هتوی Anne Hathaway، ریحانا Rihanna، میندی کیلینگ Mindy Kaling، سارا پالسون Sarah Paulson، دمین لوییس Damian Lewis، ریچارد آرمیتاژ Richard Armitage و جیمز کوردن James Corden و با حضور داکوتا فنینگ Dakota Fanning، مت دمون Matt Damon، کارل راینر Carl Reiner، کیم کاردشیان Kim Kardashian، زین مالیک Zayn Malik، کندال جنر Kendall Jenner، کیلی جنر Kylie Jenner، کیتی هولمز Katie Holmes، اولیویا مان Olivia Munn و سرنا ویلیامز Serena Williams خواهد بود.

 

۹. Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald

تمرکز اصلی اولین فیلم مجموعه‌ی «جانوران شگفت‌انگیز» Fantastic Beasts بر روی نیوت اسکمندر Newt Scamander بود؛ اما گلرت گریندل‌والد Gellert Grindelwald را هم معرفی کرد، یک جادوگر توانا که در آخر به نمایش گذاشته می‌شود. حالا در این قسمت توجه بیشتری به گریندل‌والد خواهد شد، کسی که در تلاش است تا پیروانی برای خود جمع کند و نقشه‌ی شیطانی‌اش را عملی کند. با وجودی که در بخش زیادی از فیلم اول، نقش گریندل‌والد را مالین فارل Colin Farrell بازی کرد، این بار جانی دپ Johnny Depp این نقش را ایفا می‌کند که تصمیم بسیار چالش‌انگیزی بوده است.

 

۸. Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph ۲

دیزنی Disney عادت کرده همیشه در آخر هفته‌ی شکرگزاری یک فیلم اکران کند. در ۲۰۱۸ فیلم عید شکرگزاری «رالف اینترنت را خراب می‌کند: رالف خرابکار ۲» Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph ۲ خواهد بود، اولین قسمت دومی که دیزنی پس از «فانتازیا ۲۰۰۰» Fantasia ۲۰۰۰ ساخته است. در این قسمت که شش سال پس از قسمت قبلی ساخته می‌شود، رالف Ralph و وانلوپ Vanellope برای نجات دادن شوگر راش Sugar Rush به اینترنت می‌روند.

 

۷. Deadpool ۲

در دریای فیلم‌های اقتباسی از کتاب‌های کمیک که از قالب ساده‌ی همیشگی پیروی می‌کنند، «ددپول» Deadpool چیز متفاوتی را ارائه کرد. این فیلم بیشتر یک کمدی مثبت ۱۸ سال است تا یک فیلم ابرقهرمانی که شخصیت اصلی آن خنده‌دار و بذله‌گو است. حالا قسمت جدید آن در اوج فصل سینمایی تابستان اکران خواهد شد.

 

۶. Mission: Impossible ۶

مجموعه‌ی «مأموریت غیرممکن» Mission: Impossible یکی از معدود مجموعه‌هایی است که با پیش رفتن قسمت‌هایش بهتر شد و ارتقا پیدا کرد. با وجودی که قسمت اول آن یک داستان جاسوسی عالی بود، اما بهترین عناوین آن قسمت‌های سوم، چهارم و پنجم بوده‌اند. آخرین عنوان، «مأموریت غیرممکن: ملت یاغی» Mission: Impossible – Rogue Nation یکی از بهترین‌ها تابه‌حال بوده است و کارگردان این فیلم برای ساختن قسمت ششم بازمی‌گردد.

 

۵. Mary Poppins Returns

بسیاری از افراد درباره‌ی ایده‌ی قسمت جدیدی از «مری پاپینز» Mary Poppins با طعنه و کنایه صحبت می‌کنند؛ اما معمولاً وقتی درباره‌ی این فیلم و کسانی که درگیر آن هستند بیشتر مطلع می‌شوند از موضع خود برمی‌گردند. «بازگشت مری پاپینز» Mary Poppins Returns پس از گذشت ۲۵ سال از فیلم اصلی روایت می‌شود که در آن مری پاپینز Mary Poppins پس از یک تراژدی خانوادگی، به ملاقات جین Jane و مایکل بنکس Michael Banks که بزرگ‌شده‌اند می‌رود. نقش شخصیت اصلی را امیلی بلانت Emily Blunt بازی خواهد کرد.

 

۴. Solo: A Star Wars Story

ممکن است به نظر هر کسی برسد که هر فیلمی از «جنگ ستارگان» Star Wars باید در صدر لیست فیلم‌های محتمل قرار بگیرد؛ اما به دلایلی درباره‌ی «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» Solo: A Star Wars Story کمی استرس داریم. هواداران از ابتدا درباره‌ی ایده‌ی ساختن فیلمی درباره‌ی هان سولو Han Solo جوان تردید داشته‌اند. بازی هریسون فورد Harrison Ford چنان برجسته است که بازی کردن نقش هان Han توسط بازیگر دیگری تا مدت‌ها عملی نابجا خواهد بود. علاوه بر آن آیا واقعاً نیاز است درباره‌ی پیشینه‌ی هان بیشتر بدانیم؟

 

۳. Jurassic World: Fallen Kingdom

کالین ترورو Colin Trevorrow با «دنیای ژوراسیک» Jurassic World در ۲۰۱۵ مخاطبان را به پارک برگرداند که پرفروش‌ترین فیلم در آن تابستان بود. سه سال بعد، قسمت جدید در ۲۲ ژوئن روانه‌ی سینما‌ها خواهد شد. جای ترورو Trevorrow در صندلی کارگردانی با جی. ای. بایونا J. A. Bayona تعویض شده است، اما ترورو Trevorrow همچنان نویسندگی این فیلم را در کنار درک کونولی Derek Connolly عهده‌دار است.

 

۲. The Incredibles ۲

بعضی از فیلم‌های این لیست مخصوص رده‌ی سنی خاصی هستند؛ اما مخاطبان در تمام سنین می‌توانند برای «شگفت‌انگیزان ۲» The Incredibles ۲ از پیکسار Pixar هیجان‌زده باشند. این قسمت جدید ازاین مجموعه که مدت‌ها منتظرش بوده‌ایم، همچنان درباره‌ی خانواده‌ی دوست‌داشتنی ابرقهرمانان است و در آن جک-جک Jack-Jack، پسربچه‌ی نوزاد، شروع به توسعه‌ی قدرت‌های خود می‌کند. داستان این فیلم بلافاصله پس از پایان فیلم قبلی روایت می‌شود.

 

۱. Avengers: Infinity War

در «جنگ ابدیت» Infinity War تمام شخصیت‌های شناخته‌شده‌ی دنیای مارول Marvel تابه‌حال، دورهم جمع می‌شوند تا با تهدید تانوس Thanos مقابله کنند، ضدقهرمانی که از پایان اولین قسمت «انتقام‌جویان» Avengers در حال ساختن سلاحی است که به او قدرت نامحدود می‌دهد. علاوه بر تماشای تمام انتقام‌جویان که دوباره دورهم جمع‌اند، نگهبانان کهکشان هم برای اولین بار با بقیه‌ی دنیای مارول برای اولین بار در این فیلم تعامل می‌کنند.
«جنگ ابدیت» Infinity War پس از «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» Captain America: Civil War روایت می‌شود که انتقام‌جویان هرکدام به کناری بودند. آیا آن‌ها می‌توانند دوباره در کنار هم علیه این دشمن نهایی بجنگند؟ و آیا به‌سلامت از پس این کار بر خواهند آمد؟ باید دید.

فیلم های بلاک باستری سال ۲۰۱۸   فیلم های بلاک باستری سال ۲۰۱۸  فیلم های بلاک باستری سال ۲۰۱۸  فیلم های بلاک باستری سال ۲۰۱۸  فیلم های بلاک باستری سال ۲۰۱۸  فیلم های بلاک باستری سال ۲۰۱۸  فیلم های بلاک باستری سال ۲۰۱۸  فیلم های بلاک باستری سال ۲۰۱۸  فیلم های بلاک باستری سال ۲۰۱۸  فیلم های بلاک باستری سال ۲۰۱۸  فیلم های بلاک باستری سال ۲۰۱۸  فیلم های بلاک باستری سال ۲۰۱۸  فیلم های بلاک باستری سال ۲۰۱۸  فیلم های بلاک باستری سال ۲۰۱۸  فیلم های بلاک باستری سال ۲۰۱۸

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *