دانلود و تحلیل اولین تریلر رسمی فیلم ونوم ۲۰۱۸

[ad id='39844']

 

lسپایدی کمیک: درسته تریلرش چیز خاصی ارائه نکرد ولی باز هم میشد سرنخ هایی در آن به دست آورد. در این مقاله به این سرنخ ها اشاره میکنم!

 

 

محلی که ادی براک در آن بستری است

محلی که ادی براک در آن بستری است

در ابتدای تریلر این فیلم شاهد هستیم که ادی براک (با بازی تام هاردی) در یک مکان بیمارستان مانند یا آزمایشگاهی در درون دستگاهی که شبیه به دستگاه MRI می باشد خوابیده است. آیا ممکنه که آنجا موسسه «ریون کرافت» (Ravencroft) باشد؟ در واقع جنایتکاران را به آنجا میفرستند تا درمان روحی شوند که ادی براک و کلیتوس کاسدی «کارنیج» نیز سابقه بستری شدن در آنجا را دارند. شاید هم یک موسسه غیر قانونی باشد که به سیمبیوت ربط داشته باشد. منظورم همان موسسه Life Foundation است. و چون تایید شده این فیلم قراره از داستان معروف lethal protector الهام بگیره پس احتمالش زیاده. در این داستان این موسسه روی سیمبیوت ها کار میکنه و اونا رو به صورت غیر قانونی تکثیر میکنه.

 

همسر سابق ادی براک: «آنه وینگ»

همسر سابق ادی براک: «آنه وینگ» 

ادی براک در تریلر صحبت هایی میکرد که سر نخ هایی به ما میداد. مثلا گفت “A break up” که به معنی بهم زدن یک رابطه دو نفره که خانم میشل ویلیامز را که نقش همسر سابق ادی براک را ایفا میکند را نشان می دهد که احتمالا حاکی از این است به دلیلی براک و وینگ از یک دیگر جدا شده اند که تو کمیک ها هم از هم جدا شده بودند و به نظر میرسه نقش مهمی در فیلم داشته باشه و حتی تبدیل به She Venom بشه میتونید در این مقاله راجع به ونوم مونث اطلاعات کسب کنید در ضمن این فیلم واقعا بازیگران عالی داره. همین خانم میشل ویلیامز ۴ بار کاندید جایزه اسکار شده . ۵ بار هم کاندید جایزه گلدن گلوب شده که یک دفعه اون رو برده.

 

آن جنازه کی بود؟

 

در یک بخش انگار جنازه ای را میبینیم که رویش نایلون کشیده بودند و ظاهرا به طور فجیعی کشته شده بود،پس آیا ممکنه به کلیتوس کاسدی/کارنیج ربط داشته باشه؟شاید یکی از افراد مهم زندگی ادی براک باشه.

 

سفینه فضایی!

 سفینه فضایی

در بخش دیگر تریلر شاهد هستیم که ادی براک میگه An accident که به معنای یک حادثه هستش که ظاهرا سفینه سیمبیوت (یا سیمبیوت ها) به زمین آمده باشد.آیا حاکی از اینه که سیمبیوت منشا فضایی داره؟ یا ممکنه مثل داستان «سیاره سیمبیوت ها» سیمبیوت های دیگه از این طریق به زمین بیان؟ اگه دقت کنید یه خورده دیزاین سفینه به سفینه داخل کمیک شباهت داره!

 

 

 

ادی براک برای چی اونجا بستری بود؟

 ادی براک برای چی اونجا بستری بود؟

ممکنه همانطور که در بالا گفتم آنجا «ریون کرافت» باشه یا شایدم ادی براک بعد از پیوند با سیمبیوت سرطان گرفته باشه و یکی مثل Mr.Negative بخواد درمانش کنه و براک هم تبدیل به آنتی ونوم بشه! در کمیک ها که سابقه داشته ادی براک سرطان بگیره. اما چند وقتی هست که شایعه شده ممکنه آنتی ونوم هم در این فیلم باشه! در بخشی هم بدجوری براک داشت میلرزید آیا ممکنه سیمبیوت رو بهش به زور پیوند بزنن

اگه دقت کنید رگه هایی از سیمبیوت هم روی گردنش هست!

 

اولین نگاه به سیمبیوت

بالاخره در این صحنه ما سیمبیوت را دیدیم درون محفظه ای قرار گرفته که یه خورده باعث شک میشه که آیا ممکنه اوریجینش مثل کمیک های آلتیمیت در آزمایشگاه به وجود آمده باشه؟ پس اون سفینه چی بود؟ ممکنه بعد از پیدا کردن سیمبیوت به دست یه نهاد دولتی یا غیر دولتی مهم سپرده شده باشه

سیمبیوت.

در ضمن ما آقای «ریز احمد» را هم میبینیم که ظاهرا فرد مهمی هستش که شایعه بود نقش کلیتوس کاسدی/کارنیج رو ایفا میکنه که ظاهرا اینطور نیست . ریز احمد هم امسال جایزه گلدن گلوب رو برد .

 

چرا براک داشت از دست اون ماشین فرار میکرد؟

 توم هاردی

در بخشی از تریلر هم میبینم که ادی براک سوار بر موتور داره از یک ماشین فرار میکنه ، آیا ممکنه ماشینه ربطی به آن سازمان داشته باشه یا کلا بی ربطه؟

 

فرار از آزمایشگاه!

 

در بخش دیگه ما شاهد هستیم که انگار براک داره از آن آزمایشگاه یا بیمارستان فرار میکنه که بازم شک منو به غیرقانونی بودن آن موسسه بالا برد.

 

نیروی عجیب

 

در بخشی هم میبینیم که در یک جای اداره مانند یا… نیرویی عظیم افراد و تجهیزات آنجا را اعم از مانیتور به آن طرف پرتاب میکند! یعنی چه نیرویی میتواند باشد؟ ونوم که همچین نیرویی نداره. پس کی؟

 

ممکنه این دکتره، دکتر کافکا باشه؟

 

دکتر کافکا هم دکتری بود که متخصص درمان جانی ها و افراد جنایتکار بوده است. در این مقاله راجع بهش توضیح داده شده.  آیا ممکنه مثل فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ این شخصیت یک مرد باشد؟ البته در آن فیلم یک دکتر پست فطرت بود ولی مثلا در سریال کارتونی مرد عنکبوتی خارق العاده و مجموعه کارتونی یک دکتر درستکار بود که به جنایتکاران کمک روحی میکرد

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *