نقد بررسی بازی های برتر سال ۲۰۱۸

[ad id='39844']

 

برترین ها – ترجمه از حمید گنجی: در سال ۲۰۱۷ شاهد بودیم که بازی‌های خوب زیادی روانه بازار شد. از رزیدنت اویل ۷ گرفته تا Horizon Zero Dawn و Call of Duty: WWII. سال گذشته یک سال بسیار موفق و غنی برای صنعت بازی‌های ویدئویی بود، اما اکنون ما در سال ۲۰۱۸ قرار داریم و در این سال نیز قطعا بازی‌های ویدئویی جدید و بهتری نیز روانه بازار می‌شود. در این مقاله از مجله برترین‌ها قصد داریم نگاهی داشته باشیم به ۲۰ بازی برتری که در سال ۲۰۱۸ بیاندازیم که برخی روانه بازار شده و برخی دیگر نیز تا انتهای سال وارد بازار خواهند شد. تا پایان با ما همراه باشید.
 
 
Lost Sphear
۲۳ ژانویه
  
شرکت Tokyo RPG Factory به تازگی بازی جدیدی با نام Lost Sphear را توسعه داده است. شما در این بازی در نقش یک کاناتا و با کمک دو دوست خود، باید تلاش کنید تا مانع از از بین رفتن زادگاه‌تان توسط مه سفید شوید. این بازی در روز ۲۳ ژانویه برای دستگاه‌های نینتندو سوئیچ، پلی استیشن ۴ و PC منتشر می‌شود.
 

Monster Hunter: World

۲۶ ژانویه
  
برای اولین بار در چند سال گذشته، بازی Monster Hunter برای پلتفرم‌هایی غیر از نینتندو نیز عرضه می‌شود. Monster Hunter: World پنجمین ورژن از بازی‌های اکشن RPG است و نسبت به نسخه‌های قبلی پیشرفت‌های نسبتا چشمگیری را به خود دیده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به انتقال یکپارچه بین مناطق و ۱۴ نوع سلاح متفاوت برای از بین بردن هیولاها اشاره کرد. Monster Hunter: World در روز ۲۶ ژانویه برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.
 

 

Dragon Ball FighterZ
۲۶ ژانویه
 
در بازی Dragon Ball FighterZ شاهد به‌کارگیری یک مکانیزم جدید هستیم که می‌تواند تجربه‌ای جدید از بازی‌های ۲٫۵D سبک مبارزه‌ای را به ما ارائه دهد. در این بازی می‌توانید به‌صورت تیم‌های سه نفره به مبارزه بپردازید. این بازی جذاب و دیدنی در تاریه ۲۶ ژانویه برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC از راه می‌رسد.
 

Shadow of the Colossus

۶ فوریه
 
 
شرکت سونی بعد از بازسازی اساسی بازی Shadow of the Colossus قصد دارد آن را در تاریخ ۶ فوریه به بازار عرضه کند. نسخه اولیه این بازی برای کنسول پلی‌استیشن ۲ در سال ۲۰۰۶ منتشر شد و در زمان خودش یکی از شگفت‌انگیزترین بازی‌ها به شمار می‌رفت. اما شما در سال ۲۰۱۸ می‌توانید بازی Shadow of the Colossus را روی کنسول پلی‌استیشن ۴ داشته باشید و از جلوه‌های بصری زیبای آن نیز لذت ببرید.
 

Sea of Thieves

۲۰ مارس
 
بازی Sea of Thieves در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۵ به‌صورت مشترک توسط مایکروسافت و Rare معرفی شد. این بازی، همان‌طور که از اسمش برمی‌آید، در مورد گروهی از دزدان دریایی است که باید برای غارت و چپاول به جزایری هجوم ببرند. در این بازی جذاب، ممکن است دیگر خدمه کشتی نیز بخواهند دستاوردهای شما را به سرقت ببرند. بنابراین باید دائما برای حفاظت از خود و داشته‌هایتان آمادگی داشته باشید.
 

A Way Out

۲۳ مارس
 
 
بازی A Way Out داستان دو زندانی به نام‌های لئو و وینسنت را روایت می‌کند که برای فرار از زندان با یکدیگر متحد می‌شوند. این بازی را باید با همکاری دوستان خود، یا به‌صورت جداگانه یا آنلاین، انجام دهید. زیرا هر دو نفر باید از زندان متواری شوند و به زندگی عادی خود بازگردند. این بازی تاکید زیادی روی همکاری در انجام دارد. بازی A Way Out در تاریخ ۲۳ مارس برای کنسول‌های ایکس‌باکس، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود.
 

Ni no Kuni II: Revenant Kingdom

۲۳ مارس
 
 
بازی Ni no Kuni: Wrath of the White Witch یکی از جذاب‌ترین بازی‌هایی است که در سال‌های اخیر به بازار عرضه شده است. اما در سال ۲۰۱۸ قرار است نسخه دیگری از همین بازی با نام Ni no Kuni II: Revenant Kingdom روانه بازار شود. این بازی شخصیتی کاملا جدید دارد و در آن شاهد یک سیستم مدیریت قلمرو هستیم. اما علی‌رغم تمامی این تغییرات، سبک هنری عجیب‌وغریب این بازی تغییری نکرده است. Ni no Kuni II: Revenant Kingdom در تاریه ۲۳ مارس برای کنسول‌ پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی روانه بازار می‌شود.
 

Far Cry 5

۲۷ مارس
 
 
سری بازی‌های Far Cry یکی از جذاب‌ترین بازی‌هایی است که در چند سال اخیر برای دستگاه‌های مختلف بازی منتشر شده است. در این بازی شما باید در نقش معاون کلانتر از شهر و مردم خود محافظت کنید. در بازی فارکرای ۵ برای اولین بار از کشور ایالات‌متحده آمریکا به‌عنوان پس‌زمینه بازی استفاده شده است. بازی Far Cry 5 در تاریخ ۲۷ مارس برای دستگاه‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC از راه می‌رسد.
 

BattleTech

اوایل ۲۰۱۸
  
 
اگر از بازیکن‌های قدیمی باشید، حتما BattleTech را می‌شناسید. نسخه اولیه این بازی بیش از ۳۰ سال پیش به بازار عرضه شد. اما در سال ۲۰۱۸ قرار است نسخه جدیدی از این بازی توسط خالق اصلی آن به بازار عرضه شود. BattleTech یک گیم پلی استراتژیک دارد و در آن شما باید پایگاه و مقرهای خود را حفظ کنید. این بازی در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی فقط برای کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود.
 

God of War

اوایل ۲۰۱۸
  
God of War یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌های ویدئویی است و قطعا همه ما با نسخه‌هایی از آن خاطره داریم. اگر طرفدار سری بازی‌های God of War هستید، در اوایل سال ۲۰۱۸ باید منتظر عرضه نسخه جدیدی از آن باشید. سونی اعلام کرده است که طبیعت این نسخه جدید بازتر خواهد بود. این بازی در اوایل سال ۲۰۱۸ فقط برای کنسول پلی‌استیشن ۴ از راه می‌رسد.
 

We Happy Few

۱۳ آوریل

 
We Happy Few شاید با تمام بازی‌هایی که تاکنون انجام داده‌اید متفاوت باشد. یک نسخه از این بازی در سال ۲۰۱۶ در دسترس قرار گرفت و اکنون قرار است که در سال ۲۰۱۸ نیز نسخه جدیدی از آن به بازار عرضه شود. در این بازی، شهروندان یک جزیره به شادی معتاد شده‌اند و بعد از مصرف یک دارو تمامی کارهای اشتباه خود را فراموش می‌کنند. We Happy Few در تاریخ ۱۳ آوریل برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود.
 

State of Decay 2

بهار ۲۰۱۸
 
شرکت توسعه‌دهنده بازی State of Decay وعده داده است که نسخه دوم این بازی نسبت به نسخه اولیه بهتر باشد. State of Decay یک بازی زامبی محور است و در این بازی شما به‌عنوان بازمانده باید با زامبی‌ها بجنگید و برای بقای خود تلاش کنید. در این بازی، اگر بازماندگان به ویروس زامبی‌ها مبتلا شوند، سایر بازیکنان باید به زندگی آن‌ها پایان دهند. در State of Decay 2 4 کاربر به‌صورت همزمان می‌توانند به بازی کردن مشغول شوند. این بازی در بهار سال ۲۰۱۸ برای ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی از راه می‌رسد.
 

Crackdown 3

بهار ۲۰۱۸
  
مایکروسافت تاکنون در عرضه بازی Crackdown 3 تاخیرهای زیادی داشته است، ولی به نظر می‌رسد که نهایتا در بهار سال ۲۰۱۸ شاهد عرضه این بازی به بازار باشیم. این بازی در سبک جهان باز طراحی شده است و دارای محیط‌های چند نفره نیز هست. این بازی از یک سیستم ابری بهره می‌برد که می‌تواند تخریب‌های صورت گرفته را واقع‌گرایانه‌تر جلوه دهد. Crackdown 3 احتمالا در بهار سال ۲۰۱۸ برای کامپیوترهای شخصی و کنسول ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.
 

Kirby Star Allies

بهار ۲۰۱۸
 
Kirby را می‌توان یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌های نینتندو دانست. در سال ۲۰۱۸ اما قرار است نسخه جدیدی از این سری بازی‌ها با نام «Kirby Star Allies» به بازار عرضه شود. در این بازی شما باید دشمنان خود را به متحدان خود تبدیل کنید. Kirby Star Allies را می‌توان هم به‌صورت تک نفره و هم چند نفره بازی کرد. این بازی در بهار سال ۲۰۱۸ برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر می‌شود.
 

Detroit: Become Human

بهار ۲۰۱۸
  
Detroit: Become Human را می‌توان یکی از جذاب‌ترین بازی‌های کنسول پلی‌استیشن ۴ دانست. این بازی داستان مردمان شهر دیترویت را روایت می‌کند که در به زندگی خود در کنار اندرویدها ادامه می‌دهند و دراین‌بین در زندگی آن‌ها مشکلاتی ایجاد می‌شود. دیوید کیج که توسعه‌دهنده این بازی است و آثار موفقی چون Heavy Rain و Beyond: Two Souls را در کارنامه خود دارد اعلام کرده است که توسعه این بازی یکی از پیچیده‌ترین کارهایی بوده که او تاکنون انجام داده است. Detroit: Become Human به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در بهار سال ۲۰۱۸ منتشر می‌شود.
 

Red Dead Redemption 2

بهار ۲۸
  
اگر طرفدار سبک بازی‌های غرب وحشی هستید، پیشنهاد می‌کنیم که در سال ۲۰۱۸ منتظر بازی Red Dead Redemption 2 بمانید. در این بازی می‌توانید به‌صورت تک نفره و چند نفره به ماجراجویی بپردازید و و با بی‌رحمی‌های افراد گروه داچ آشنا شوید. این بازی در بهار سال ۲۰۱۸ برای دستگاه‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی از راه می‌رسد.
 

Vampyr

بهار ۲۰۱۸
  
بازی‌های خون‌آشامی همیشه طرفداران خاص خود را دارند. Vampyr یکی از جدیدترین بازی‌های سبک خون آشام است که در بهار سال ۲۰۱۸ برای پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود. در این بازی شما کنترل یک خون‌آشام به نام جاناتان رید را بر عهده بگیرید و باید برای زنده ماندن از خون انسان‌های دیگر تغذیه کنید. تقلای جاناتان رید برای انسان ماندن و خون‌آشام شدن یکی از زیبایی‌های این بازی است.
 

The Crew 2

بهار یا تابستان ۲۰۱۸
  
شرکت یوبی‌سافت همیشه به عرضه بازی‌های باکیفیت مشهور بوده است. این شرکت در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۸ از نسخه دوم بازی The Crew رونمایی کرد. این بازی یک بازی ماشینی و محیط باز است. در این نسخه، وسایل نقلیه جدیدی اضافه شده‌اند و حتی امکان استفاده از هواپیما و قایق نیز وجود دارد. در The Crew 2 می‌توانید رکوردهای خود را نیز به اشتراک بگذارید. این بازی احتمالا در ۱۶ مارس سال ۲۰۱۸ برای کامپیوترهای شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر شود.
 

Super Meat Boy Forever

تابستان ۲۰۱۸
 
Super Meat Boy ابتدا به‌عنوان یک بازی موبایل در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. اما اکنون قرار است نسخه جدیدی از این بازی در سال ۲۰۱۸ و با نامSuper Meat Boy برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلس استیشن ۴، نینتندو سوئیچ و کامپیوترهای شخصی نیز منتشر شود. Super Meat Boy یک بازی به‌شدت اعتیادآور است و می‌تواند ساعت‌ها شما را به خود مشغول کند. در این بازی شما کنترل کاراکتری به نام Meat Boy را بر عهده دارید و باید مراحلی سخت را پشت سر بگذارید و Bandage Girl را از چنگ Dr. Fetus نجات بدهید.
 

Metro: Exodus

پاییز ۲۰۱۸ 
سبک بازی‌های آخرالزمانی همیشه موردتوجه شرکت‌های بازی‌سازی بوده است و Metro: Exodus نیز جدیدترین محصول استودیو GSC Game World است که داستانی با همین مضمون را روایت می‌کند. Metro: Exodus از رمان‌هایی با همین نام الهام گرفته شده‌ و سبک آن نیز به‌صورت شوتر اول شخص است. بازی Metro Exodus قرار است در پاییز سال ۲۰۱۸ برای کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ عرضه شود.
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *