همه چیز درباره آذر خرم و تولیدات جنجالی اش در آپارات

[ad id='39844']

 

پندار – یک ستاره تازه ویدئوهای اینترنتی سر بر آورده است که برخلاف پیشینیانشان یک دختر است. آذر خرم، این روزها در آپارات برو بیایی دارد.

ویدئوهای آذر خرم در آپارات حتی بیش از ۱۰۰ هزار بار هم دیده شده است، این مقدار بیشتر از مقداریست که یک مجری مشهور مثل رضا رشیدپور با همه جنجالهایش بیننده دارد.

متولد ۱۳۶۵ و ساکن مشهد است. او هرگونه برداشت جبهه دار و سیاسی را از حرفهایش تکذیب میکند. او میگوید از کشتهشدن بچههای غزه کسی حرف نمیزند و او از «مدعیان حقوق بشر» که «مدعی زادهشدهاند» و «مدعی هم از جهان خواهند رفت» برائت میجوید.

او در این زمان کلیپ «حقوق بشر» را میسازد و در مسابقه اعجوبههای سایت آپارات با آن شرکت میکند که در این مسابقه آنلاین سایت یوتیوب ایرانی موفق میشود.

او میگوید که رسانههای عکس و فیلم ایرانی محدودیت ندارند، بهترین امکانات را دارند و چرا باید از آنها استفاده کنیم؟ به همین خاطر او از انتشار کارهایش در یوتیوب ابا دارد.

آذر خرم که ویدئوهایش از سوی گروهی رسانهای به نام «گلدن فایر» منتشر میشود میگوید صدا و سیما به عنوان یک رسانه ملی استراتژی و قوانین خاص خود را دارد اما اگر کمی انعطافپذیر باشد، کارهایی وجود دارد که ۸۰ درصد استانداردهای صدا و سیما را دارد و قابل پخش در رسانههای ملی است.  او میگوید ۲۰ درصد از کارهای ویدئوییاش قابلیت پخش از صدا و سیما را دارد.

او میگوید اگر ویدئوهایش در فیسبوک منتشر میشد کامنتهایش این بود: مرسی آذر جون. قلب. اما این شکل که در آپارات منتشر شد، مردم مینویسند ممنون خانم خرم، سپاسگذارم. او به این خاطر سایت آپارات را برای انتشار ویدئوهایش برگزیده است. او معتقد است فیسبوکیها خیلی دوستش نخواهند داشت اما ویدئوهای او را میبینند.

او بزرگترین مشوق خود را در این کار، همسر خود دانسته است. او حضور پررنگ و فعال و محکم ایشان را علت عدم وجود حاشیه در کارهایش میداند.

ویدئوهای آذر خرم با پربیننده شدن، برای عده زیادی از مخاطبان آنلاین مجاز، در کنار امیر تتلو در حال مطرح شدن است. او شاید نخستین ستاره اینترنتی زن ایران باشد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *