معرفی و نقد داستان فصل ششم سریال خانه پوشالی (House of Cards) نتفلیکس

[ad id='39844']

 

زومجی – شبکه نت فلیکس اولین تریلر فصل ششم و پایانی سریال House of Cards (خانه پوشالی) را منتشر کرده است. در این تریلر که در حاشیه مراسم اسکار ۲۰۱۸ منتشر شده، شاهد بازگشت به کاخ سفید و دفتر بیضی (دفتر و محل کار رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا) هستیم که در آن شخصیت کلیر آندروود با بازی رابین رایت پشت میز نشسته و اکنون رئیس جمهور کشور آمریکا است. در این تریلر کوتاه که زمانش حدود ۳۰ ثانیه است، شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات فصل ششم و پایانی سریال House of Cards نیستیم و همچنین هیچ نشانی از شخصیت فرانک آندروود با بازی کوین اسپیسی هم دیده نمی‌شود و تنها در لحظات پایانی تریلر کلیر آندروود می‌گوید که این تازه شروع کار آن‌ها است. همچنین در پایان تریلر شاهد جمله «Hail to the Chief» هستیم که احتمالا به شخصیت کلیر آندروود اشاره دارد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در پایان این تریلر اعلام شد که فصل ششم و پایانی سریال House of Cards در فصل پاییز سال ۲۰۱۸ از شبکه نت‌فلیکس منتشر خواهد شد. با این حال، هنوز زمان دقیقی برای انتشار فصل ششم این سریال اعلام نشده و انتظار می‌رود که در آینده نزدیک نت‌فلیکس زمان دقیق انتشار آن را اعلام کند. پخش سریال House of Cards از سال ۲۰۱۳ آغاز و خیلی زود به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های شبکه نت‌فلیکس تبدیل شد. بسیاری موفقیت این سریال را مدیون درخشش کوین اسپیسی می‌دانند. ماه آبان امسال، آنتونی رپ، بازیگر سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) اتهاماتی را علیه کوین اسپیسی مطرح کرد که این اتفاقات باعث شد که شبکه نت‌فلیکس از قطع همکاری با او خبر دهد. بدین ترتیب، اسپیسی قرار نیست در فصل ششم سریال House of Cards بازگردد و مدت کوتاهی بعد فیلمبرداری و تولید فصل ششم این سریال تا اطلاع ثانوی متوقف شد.

ماه گذشته، نت‌فلیکس اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید فصل ششم و پایانی سریال House of Cards دوباره از سر گرفته شده است. همچنین تعداد قسمت‌های فصل ششم این سریال از ۱۳ قسمت به ۸ قسمت کاهش خواهد یافت و تمرکز فصل ششم سریال House of Cards هم روی شخصیت کلیر آندروود با بازی رابین رایت، خواهد بود. مایکل کلی، جین اتکینسون، پاتریشا کلارکسون، کانستنس زیمر، درک سیسیل، کمپبل اسکات و بوریس مک‌گیور، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل ششم این سریال باز خواهند گشت. داین لین و گرگ کینر هم بازیگران جدید فصل ششم این سریال هستند

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *