معرفی و نقد انیمیشن «گرینچ» (The Grinch) با صدای بندیکت کامبربچ

[ad id='39844']

 

بندیکت کامبربچ در انیمیشن ماجرایی جدیدی که برای یکی از آثار کلاسیک دکتر سئوس ساخته شده، در نقش گرینچ صداپیشگی می کند. اسکات موزیر و یارو چنی کارگردان انیمیشن «گرینچ» (The Grinch) هستند که چیزهای بیشتری درباره خانه گرینچ، دوستی اش با یک سگ به نام مکس، و نقشه اش برای دزدیدن کریسمس از همسایه ها در هو-ویل تعریف می کنند. نهم نوامبر ۲۰۱۸ منتظر اکران این انیمیشن باشید.

بندیکت کامبرچ صداپیشگی شخصیت گرینچ را در انیمیشن The Grinch بر عهده دارد. با این حال، تاکنون دیگر صداپیشگان این انیمیشن معرفی نشده‌اند. علاوه بر این، یونیورسال پوستر جدیدی از انیمیشن The Grinch را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

انیمیشن The Grinch براساس رمان چگونه گرینچ کریسمس را دزدید (How the Grinch Stole Christmas) اثر دکتر سوس (Dr. Seuss) تولید و ساخته شده است. پیتر کندل لند و یارو چنی کارگردانی انیمیشن The Grinch را بر عهده دارند و مایکل لزیر نیز کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده داشته است. انیمیشن The Grinch، نهمین انیمیشن استودیوی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اینترتینمنت است که داستان گرینچ را روایت می‌کند که ماموریت دارد تا کریسمس را بدزدد و تنها یک دختر کوچک که روحیه بخشنده‌ای دارد، می‌تواند باعث تغییر گرینچ شود. انیمیشن The Grinch قرار است یک انیمیشن خنده‌دار، خانوادگی، دلگرم کننده و با تصاویر بصری خیره کننده در مورد روح کریسمس و قدرت مثبت اندیشی باشد.

انیمیشن The Grinch برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۷ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. پیش از این در فیلم How the Grinch Stole Christmas محصول سال ۲۰۰۰، جیم کری نقش گرینچ را بازی کرده بود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *