واکنش فوق العاده منفی منتقدان به فیلم ددپول ۲ در نمایش آزمایشی

[ad id='39844']

 

برخی سایت های خارجی گزارش میدهند که نمایش آزمایشی فیلم ددپول ۲ فاجعه بار بوده و واکنش تماشاچی ها اونقدر منفی بوده که فاکس قراره بسیاری از صحنه های این فیلم را از نو بسازه

خبرهای جدید از ددپول ۲

به گزارش مهر به نقل از ورایتی،‌ کمتر از یک ماه بعد از این که تیم میلر به خاطر اختلاف‌ با رایان رنولدز ستاره فیلم «ددپول ۲» از این پروژه جدا شد، دیوید لیچ کارگردان «جان ویک»‌ به عنوان کارگردان جدید آن انتخاب شد. لیچ که تریلر «سردترین شهر»‌ با نقش‌آفرینی شارلیز ترون را هم کارگردانی کرده، بعد از جدایی میلر در روز بیست و دوم اکتبر به عنوان کسی که بیشترین شانس را برای کارگردانی دنباله «ددپول» دارد، معرفی شده بود. با این حال جدایی میلر ناگهانی و تعجب‌آور بود چون او در پروسه نوشتن فیلمنامه به سر می‌برد و همه انتظار داشتند خودش هم مسئولیت کارگردانی پروژه را بر عهده داشته باشد. فاکس ماه آوریل در مراسم سینماکان گفته بود رنولدز و میلر هر دو بازخواهند گشت. بخش اعظم تیم خلاق سازنده فیلم اول برای «ددپول ۲» بازمی‌گردد و استیسی اسنایدر رییس کمپانی فاکس هم در سینماکان تایید کرد که رِت ریس و پل وِرنیک فیلمنامه‌نویس هم بار دیگر مسوولیت نوشتن فیلمنامه را بر عهده خواهند گرفت. فاکس هنوز تاریخ اکرانی برای «ددپول ۲» تعیین نکرده است.


حضور شخصیت دومینو در فیلم های آینده

جزئیات تازه‌ای از قرارداد زازی بیتز، بازیگر نقش شخصیت دومینو قسمت دوم فیلم مورد انتظارِ Deadpool (دِدپول) منتشر شده و این طور که به نظر می‌رسد وی قراردادی طولانی برای بازی در نقش این شخصیت جهش‌یافته دارد. کمپانی فاکس (Fox Company) با وجود قراردادی که با کمپانی والت دیزنی (Walt Disney Company) امضاء کرده است، همچنان پایبند به ساخت فیلم‌های مجموعهٔ مردان ایکس است و دنباله‌های مجموعهٔ مردان ایکس در بازه‌های زمانی‌های مشخص ساخته و اکران خواهند شد. البته لازم به ذکر است که کمپانی فاکس، چندی پیش اعلام کرد فیلم The New Mutants (میوتنت‌های جدید) دیگر قرار نیست در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ماه ۱۳۹۷) به‌ روی پرده‌ٔ سینما برود و اکران این فیلم حدود ۱۰ ماه عقب افتاده است. اکنون این فیلم قرار است در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ماه ۱۳۹۷) اکران شود. هنوز دلیل این تأخیر بسیار طولانی مشخص نشده است، اما اگر توافق کمپانی فاکس با کمپانی والت دیزنی طی ۱۲ ماه آینده تکمیل شود، مشخص نیست که سرنوشت فیلم The New Mutants چگونه خواهد بود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *