معرفی تمام دستیارهای کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

[ad id='39844']

 

۱- لوپز (مربی دروازه‌بان‌ها)‌‌؛ او مربی کارمزد تیم ملی است. هر روز که در اردو باشد، پول می‌گیرد و گفته می‌شود دریافتی‌‌اش روزانه ۱۵۰ دلار است. هزینه اسکان در هتل و تغذیه را هم به آن اضافه کنید. کسی از سابقه لوپز اطلاعی ندارد و نمی‌داند او قبل از این، کجا کار کرده است؟

۲- دیگو (بدنساز)‌‌؛ او و میکو دو بدنساز تیم ملی هستند که میکو در این تصویر غایب است. دیگو علاوه بر این، کار آنالیز GPS را هم انجام می‌دهد. درباره نوع قرارداد او اطلاعاتی در دست نیست ولی احتمالاً دیگو هم به صورت روزمزد حقوق می‌گیرد.

۳- اوسیانو کروز‌‌؛ او دستیار اول کی‌روش است. اوسیانو گذشته درخشانی دارد. سال‌ها ستاره اسپورتینگ لیسبون بود و بازوبند کاپیتانی تیم ملی پرتغال را هم می‌بست. او دوره‌ای هم سرمربی اسپورتینگ بود و کارنامه قابل توجهی دارد.

۴- فیلیپ (مدیر رسانه‌ای)‌‌؛ او هم ظاهراً در تیم ملی روزمزد است. پست دقیق فیلیپ در تیم ملی «رسانه» و «فیسبوک کی‌روش» است. البته با بازگشت معتمدکیا به عنوان مدیر رسانه‌ای، او همچنان به کارش ادامه می‌دهد.

۵- میکائیل (فیزیوتراپ)‌‌؛ بازیکنان تیم ملی اخیراً تصاویری با او منتشر کردند از جمله سیدجلال، کامیابی‌نیا و… آنها از کار میکائیل تعریف کردند. او هم ظاهراً روزمزد پول می‌گیرد. این یعنی هزینه قرارداد او هم در قیاس با مربیان ثابت، بسیار کمتر است.

۶- اسم نامشخص‌‌؛ او آنالیزور تیم ملی است و می‌گویند در کارش تبحری ندارد و گاهی حتی با خانبان آنالیزور سابق تیم ملی تماس می‌گیرد و از او می‌پرسد چه‌کار کند! او استاد گیتار است و ظاهراً قبلاً در اسپورتینگ لیسبون هم بوده است.

۷- سباستین‌‌؛ او بی‌شک جنجالی‌ترین دستیار کی‌روش است. فردی که هنوز کسی نمی‌داند دقیقاً چه پستی دارد؟ ولی شاید او هماهنگی کارهای تیم ملی را می‌کند. درباره حضور او در تیم ملی، شایعه زیاد است و بی‌شک فدراسیون فوتبال می‌تواند در این‌باره توضیحات بیشتری دهد. سباستین هیچ سابقه مربیگری ندارد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *