معرفی فیلم رم: شوالیه فضایی (ROM: Spaceknight) شرکت پارامونت پیکچرز

[ad id='39844']

اطلاعات تازه از فیلم ROM: Spaceknight

زومجی – شرکت پارامونت پیکچرز از استخدام نویسنده فیلم Ready Player One برای نوشتن فیلمنامه فیلم ROM: Spaceknight خبر داد.

، شرکت پارامونت پیکچرز نویسنده فیلم ROM: Spaceknight (رم: شوالیه فضایی) را مشخص کرد. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، زک پن برای نوشتن فیلمنامه اقتباسی براساس شخصیت ROM (رم) با شرکت پارامونت و آلسپارک پیکچرز (Allspark Pictures) که بخش فیلمسازی استودیو هاسبرو است، قرارداد همکاری امضا کرده است. پن وظیفه دارد تا این مجموعه را به‌روی پرده‌های سینما بیاورد. پیش از این هم پن فیلم‌های زیادی براساس کتاب‌های کمیک و علمی تخیلی به روی پرده‌های سینما آورده و او یکی از طرفداران مجموعه ROM: Spaceknight نیز است. فیلم Ready Player One، جدیدترین فیلمی است که پن وظیفه نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته که اکران این فیلم از فردا آغاز خواهد شد.

شخصیت ROM که مخفف Read-only memory است، برای اولین‌بار به‌عنوان یک اسباب بازی معرفی شد و در ادامه شرکت هاسبرو کمیک‌های این شخصیت را تحت عنوان ROM: Spaceknight معرفی و منتشر کرد. ROM که یک سایبورگ است، پس از شکست دادن دایر ریث (Dire Wraith) مورد استقبال یک جامعه آرمان‌شهر در سیاره گالادور قرار می‌گیرد و او در ادامه به مبارزه‌های خود در زمین و دیگر سیاره‌های کهکشان ادامه می‌دهد. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم ROM: Spaceknight از جمله کارگردان، بازیگران و زمان اکران آن منتشر نشده است. پیش از این، زک پن وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم‌های مختلفی از دنیای کمیک مارول را بر عهده داشته است.

پن در نوشتن داستان فیلم X2: X-Men United (ایکس ۲: مردان متحد)، فیلمنامه فیلم X-Men: The Last Stand (افراد ایکس: آخرین ایستادگی)، فیلمنامه فیلم Elektra (الکترا)، فیلمنامه فیلم The Incredible Hulk (هالک شگفت‌انگیز) و فیلمنامه فیلم Avengers (انتقام جویان) نقش داشته است. علاوه بر این، پن به‌همراه مایکل کارناو وظیفه ساخت سریال Alphas برای شبکه سای‌فای را هم بر عهده داشته است. همچنین زک پن کار نوشتن فیلمنامه ریبوت فیلم The Matrix (ماتریکس) را بر عهده دارد

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *