معرفی و نقد فیلم هشت یار اوشن ۲۰۱۸ | Ocean’s 8

[ad id='39844']

هشت یار اوشن | Ocean’s 8

فیلم هشت یار اوشن The Ocean’s 8 2018 یک فیلم کمدی جنایی هیجان انگیز آمریکایی آینده به کارگردانی گری راس و نوشته گری راس و اولیویا میلچ از یک داستان توسط راس است. این فیلم یک دنباله و یک راه اندازی مجدد زنانه از سه گانه اوشن ۲۰۰۰ و نتیجه پروژه بزرگ یازده یار اوشن در دهه ۱۹۶۰ است و در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. فیلمبرداری این فیلم در ۲۵ اکتبر ۲۰۱۶، در شهر نیویورک آغاز شد.

در فیلم هشت یار اوشن The Ocean’s 8 2018 یک متفکر جنایتکار و هفت سارق زن دیگر سعی می کنند تا سرقت قرن را در جشن ملاقات سالیانه نیویورک انجام دهند …

اگر از علاقه مندان این سبک فیلم های کمدی هستید به شما پیشنهاد می کنیم این فیلم زیبا را از سایت نامیا دانلود به راحتی دریافت نمایید.

انتشار اولیه: ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (ایالات متحده آمریکا)
کارگردان: گری راس
فیلمنامه: گری راس
شرکت های تولیدی: ویلیج رودشو پیکچرز، اسموک هاوس پیکچرز
تولید کنندگان: جورج کلونی، استیون سودربرگ

این خویشاوند دور مجموعه فیلم های استیون سودربرگ که با «یازده یار اوشن» شروع شد، فیلمی است ساخته گری راس، کارگردان «عطش مبارزه» که در آن مجموعه ای از زنان بازیگر طراز اول هالیوود نقش های مردانه سابق را بر عهده گرفته اند. ساندرا بولا، کیت بلنچت، آن هاتاوی، ریانا، هلنا بوتهم کارتر و دیمین لوییس را هدف یک سرقت انتقام جویانه قرار می دهند و چندین چهره از دنیای مد هم نقش هایی گذری ایفا می کنند. فیلمنامه را الیویا میلچ نوشته است. فیلم در آخرین روزهای خرداد اکران می شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *