ناراحتی مورینیو از جدایی زلاتان از منچستریونایتد

[ad id='39844']

جدایی زلاتان ابراهیموویچ از منچستریونایتد

خبرگزاری میزان: زلاتان ابراهیموویچ پس از ۲۰ ماه حضور در جمع شیاطین سرخ سرانجام به طور توافقی قراردادش را با منچستریونایتد فسخ و از این تیم جدا شد. ایبرا که فصل گذشته قهرمانی در لیگ اروپا، جام اتحادیه و جام خیریه را با منچستریونایتد تجربه کرد، به تیم لس‌آنجلس گلکسی پیوست تا بازی در لیگ MLS آمریکا را نیز تجربه کند.

ژوزه مورینیو در تمجید از مهاجم پیشین خود گفت: همیشه از اینکه بازیکن بزرگی از تیمم جدا می‌شود، ناراحت می‌شوم. یادم می‌آید آخرین بازی که لوئیز فیگو برای اینتر تحت‌هدایت من بازی کرد، آن یکی از غمگین‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من بود. خداحافظی زلاتان از من‌یونایتد هم چنین حسی برای من دارد.

وی افزود: ابراهیموویچ بازیکن بزرگی است که فوتبال اروپا او را از دست داد، اما پیوستن به لس‌آنجلس گلکسی در این مقطع برای او خیلی خوب خواهد بود. حضور زلاتان برای فوتبال آمریکا نیز خوب و مفید خواهد بود چون او می‌تواند با شخصیت، اشتیاق و حرفه‌ای‌گری خود کارهایی را برای فوتبال آمریکا انجام دهد.

ایبرا که فصل گذشته در ۴۶ بازی ۲۸ گل برای من‌یونایتد به ثمر رساند، بیشتر بازی‌های فصل جاری را به دلیل مصدومیت از دست داد و تنها در ۷ بازی به میدان رفت و یک گل هم به ثمر رساند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *