داستان فیلم اختصاصی جوکر در دنیای شوالیه تاریکی کریستوفر نولان قرار دارد

[ad id='39844']

فرضیه های فیلم اریجین جوکر

شایعه ها و خبر های شوکه کننده ای به گوش میرسد که بیان میدارد فیلم در دست ساخت ” جوکر ” بخشی از دنیای سینمایی کریستوفر نولان است !!!

از همان ابتدا که وارنر تصمیم گرفت فیلم اختصاصی جوکر را بسازد ، تایید شد که این فیلم سرگذشت و پیشینه ی جوکر را بیان میکند و در واقع فیلم Origin جوکر است . همچنین کمپانی وارنر تایید کرد که ” جرد لتو ” در نقش جوکر حاضر نمیشود و این فیلم بخشی از دنیای گسترده دی سی ( DCEU ) نمیباشد .
بعد از آن هم وارنر اعلام کرد که به دنبال ساخت فیلم هایی است که در دنیای خاص خود جریان دارند (ربطی به یکدیگر ندارند) .

اما شایعات داغ جدید خبر میدهند که فیلم Origin جوکر در واقع پیش درآمد ( Prequel ) فیلم ” شوالیه تاریکی ” محصول سال ۲۰۰۸ میباشد و در همان دنیایی قرار دارد که کریستوفر نولان برای سه گانه Dark knight خلق کرد !!!!
شایعات همچنین اظهار دارند که داستان این فیلم ، ۲۰ سال پیش از جریانات و حوادث فیلم ” شوالیه تاریکی ” رخ میدهد و ما با یک جوکر جوان تر روبرو هستیم که پیشینه و گذشته ی جوکر ” هیث لجر ” را روایت میکند .

تاییدیه ی این خبر میتواند مژده ده بازگشت گری اولدمن به عنوان کمیسر گوردون و یا حتی حضور مارتا و توماس وین باشد !

به هر حال از زمان اعلام ساخت این فیلم ، وارنر جدی تر از همیشه عمل کرده است ؛ اما تنها گذر زمان میتواند به این پرسش ها پاسخ دهد …
طبق خبر های تایید شده ی اخیر ، فیلم بدون عنوان جوکر به کارگردانی تاد فیلیپس ( کارگردان سه گانه ی Hangover و فیلم War dogs ) و تهیه‌کنندگی مارتین اسکورسیزی ساخته خواهد شد .

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *