معرفی و نقد فیلم فلارسکی ۲۰۱۹|Flarsky با بازی ست روگن و شارلیز ثرون

[ad id='39844']

فیلم کمدی فیلم فلارسکی با بازی ست روگن

سث روگن و شارلیز ثرون در یک کمدی بزرگ در سال ۲۰۱۹ همبازی خواهند شد. این دو در فیلمی به نام «فلارسکی» (Flarsky) در نقش بازیگر و تهیه کننده ظاهر خواهند شد که کارگردانی آن را نیز جاناتان لوین بر عهده دارد که فیلم را از روی فیلم نامه ای به قلم دن استرلینگ خواهد ساخت. فیلم داستان یک روزنامه نگار بدشانس به نام فرد فلارسکی (سث روگن) را بازی خواهد کرد که مدام بدبیاری و روش های غلطی که به کار می برد شرایط را برای او بغرنج می سازد. وی تصمیم می گیرد که به سراغ پرستار و عشق دوران کودکی اش (شارلیز ثرون) برود. اما مشکل این است که این زن اکنون به یکی از قدرتمندترین و دست نیافتنی ترین زنان جهان تبدیل شده و در این مسیر مشکلات زیادی برای او به وجود می آید

بر اساس گزارشات منتشر شده، «جاناتان لوین» برای کارگردانی این اثر انتخاب شده است و «دن استرلینگ» نیز نوشتن فیلمنامه را بر عهده خواهد داشت.

داستان فیلم Flarsky در مورد یک روزنامه نگار(روگن) است که شغلش را از دست داده و تصمیم می گیرد دنبال زن موردعلاقه ش (ترون) برود؛ اما مشکل اینجاست که آن زن اکنون به یکی از قدرتمندترین افراد جهان تبدیل شده و روزنامه نگار ما باید…

«لوین» پیش از این کارگردانی فیلم های متوسطی چون Warm Bodies و ۵۰/۵۰ را به عهده داشته است و با توجه به آثار قبلی «استرلینگ» به عنوان فیلمنامه نویس، از Flarsky انتظار چندانی نمی رود.

«شارلیز ترون» در سال ۲۰۰۴ برای بازی در فیلم Monster جایزه ی اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت نمود و تبدیل به اولین بازیگر آفریقایی تبار شد که موفق به کسب جایزه ی اسکار گردیده است. «ست روگن» نیز که از سال ۲۰۰۷ به بعد مورد توجه قرار گرفت، در فیلم های کمدی فراوانی بازی کرده و فیلمنامه های زیادی را هم نوشته است. وی به همراه «اوان گلدبرگ» دو فیلم The Interview و This Is the End را نیز کارگردانی کرده است.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *