معرفی و نقد سریال راه و بیراه شبکه یک

[ad id='39844']

 

بازیگران سریال راه و بیراه

سیاوش طهمورث، حمید ابراهیمی، جعفر دهقان، شهرام عبدلی، خسرو احمدی، علیرضا جلالی تبار، فرهاد بشارتی، حسین توشه، باران زمانی، مهتاج نجومی، هادی دیباجی، ریحانه رضی، محمدرضا رهبری، سینا شفیعی از بازیگران این سریال هستند.

داستان سریال

«راه و بیراه» داستان چند جوان است که در دوران دانشگاه با هم همکلاسی بوده‌اند. مهدی از شخصیت‌های اصلی سریال که چند سال قبل برادرش را به علت بیماری از دست داده است، همه زندگی‌اش را وقف بچه‌های مناطق مختلف کشور می‌کند. این سریال اپیزودیک است ولی به لحاظ مضمونی موضوعات با هم مرتبط و نزدیک به هم هستند. راه و بیراه سریالی اجتماعی است که بیشتر به موضوع کارآفرینی اشاره دارد.

داوود بیدل کارگردان سریال راه و بیراه در یک گفتگو درباره موضوع و ویژگی های این سریال گفت :این سریال اپیزودیک است و به لحاظ مضمونی موضوعات باهم ارتباط دارند و نزدیک بهم هستند. اولین ویژگی کار این است که به لحاظ موقعیت جغرافیایی از تهران خارج شدیم، از شمال کشور آغاز کردیم بعد به کردستان رفتیم و در آخر به کویر رسیدیم و تلاش کردیم تا به سایر نقاط کشور نیز بپردازیم. هرچند این کار سختی های خاص خودش را دارد و شرایط تولید را سخت می کند اما قصدمان این بود که به نقاط دیگر کشور پرداخته شود.

این کارگردان افزود:داستان فیلم تلاش آدم هایی است که سعی می کنند در بحران اقتصادی راهکاری پیدا کرده و به تولیدات بومی توجه بیشتری داشته باشند. یک سریال اجتماعی است و قصه ای درام دارد که هر کدام متناسب با شرایط جغرافیایی داستان را پیش می برند. بیشتر به موضوع کارآفرینی در این سریال می پردازیم.

راه و بیراه کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که از ۲۰ فروردین هر شب حوالی ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن خواهد رفت.

 

تصاویر سریال

 

[ad id='39844']

1 دیدگاه دربارهٔ «معرفی و نقد سریال راه و بیراه شبکه یک»

  1. کردها ن تروریست اند ن آدم کش ن دزد اند ن تجاوز گر اقای کارگردان شما به چه دلیل و به چه حقی در این سریال از کردها به عنوان تجاوز گر و قاچاقچی و تروریست اسم میبرین این کردها ها بودمد در هشت سال دفاع مقدس از مرز های ایران دفاع کردن زن های کرد بودن که اسلحه ب دست با دشمن جنگیدند ایا اینطور نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *