معرفی فیلم ابرقهرمانی جاویدان ها (Eternals) مارول استدیو

[ad id='39844']

فیلم کمیک بوکی Eternals مارول استدیو

طی هفته‌های گذشته خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه مارول استودیو ممکن است فیلمی براساس گروه Eternals تولید و منتشر کند. احتمال ساخت فیلمی براساس این گروه افزایش یافته است. طبق خبر و شایعه‌ای که وب‌سایت BleedingCool منتشر کرده، منابع بسیار قابل اعتماد و معتبر مدعی شده‌اند که مارول در حال برنامه‌ریزی برای ساخت فیلم Eternals است. این گروه و قهرمانان توسط جک کربی افسانه‌ای خلق شده‌اند و با توجه به افزایش استفاده از طرح‌های گرافیکی و هنری کربی در فیلم‌های اخیر دنیای سینمایی مارول به‌خصوص در فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، این گروه می‌تواند برای دنیای سینمایی مارول به‌خصوص بخش کیهانی آن، بسیار مناسب باشد.

گفته می‌شود که مارول استودیو ممکن است با انتشار یک بیانیه قریب الوقوع ساخت فیلم Eternals را تایید کند و در حال حاضر با نویسندگان احتمالی برای نوشتن فیلمنامه این فیلم ملاقات کرده و در حال گفتگو و مذاکره با آن‌ها است و احتمال معرفی رسمی این فیلم طی هفته‌های آینده وجود دارد. به نظر می‌رسد که نمایشگاه کامیک کان سن دیگو که حدود سه ماه دیگر برگزار خواهد شد، محل مناسبی برای تایید ساخت فیلم Eternals باشد. تایید ساخت فیلم Eternals می‌تواند جواب مناسبی از طرف کوین فایگی به شرکت برادران وارنر و دی سی کامیکس باشد که اخیرا ساخت فیلم New Gods (خدایان جدید) به کارگردانی ایوا دوورنی، کارگردان فیلم A Wrinkle in Time (چین خوردگی در زمان)، را تایید کرده‌اند.

با ساخت و انتشار فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) و فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه. ۲)، درهای دنیای سینمایی مارول به دنیای کیهانی آن باز شد و سال گذشته فیلم Thor: Ragnarok نیز به گسترش آن ادامه داد. حال مارول در نظر دارد تا از پتانسیل‌های موجود در دنیای کیهانی مارول در فاز چهارم دنیای سینمایی خود بیشتر استفاده کند. شخصیت‌های گروه Eternals شاخه‌ای از بشر تکامل یافته‌اند که دارای عمر و قدرت بیشتری نسبت به نژاد انسان هستند. این گروه شاید چندان شناخته‌شده نباشد؛ اما پیش از اینکه جیمز گان گروه نگهبانان کهکشان را به روی پرده‌های سینما بیاورد، مارول در نظر داشت تا فیلم این مجموعه را تولید و منتشر کند و حال ممکن است از پتانسیل‌‌های این گروه در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول استفاده شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *