معرفی و نقد فیلم ترسناک راهبه The Nun برادران وارنر

[ad id='39844']

فیلم ترسناک The Nunاسپین اف مجموعه فیلم های احضار

 برادران وارنر و شرکت فیلمسازی نیو لاین سینما تصویر جدیدی از فیلم The Nun را منتشر کرده‌اند که در آن شاهد حضور راهبه شیطانی هستیم. این فیلم دومین اسپین آف مجموعه فیلم The Conjuring (احضار) است که براساس یک شخصیت شیطانی در فیلم The Conjuring 2 (احضار روح ۲) در دست ساخت است و انتظار می‌رود به‌زودی شاهد انتشار اولین تریلر این فیلم مورد انتظار باشیم. با این حال، این تصویر اطلاعاتی از فیلم The Nun را به اشتراک نمی‌گذارد و تنها شاهد یک نمای کلی از این راهبه شیطانی هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

کرین هاردی، کارگردان انیمیشن کوتاه Butterfly (پروانه) و فیلم ترسناک The Hallow، کارگردانی فیلم The Nun را بر عهده داشته است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جیمز وان که کارگردانی فیلم The Conjuring و فیلم The Conjuring 2 را بر عهده داشته، به‌همراه گری دابرمن بوده است. همچنین جیمز وان و پیتر سفران به‌عنوان تهیه کننده در فیلم The Nun حضور دارند. دمیان بیچیر، تیسا فارمیگا، شارلوت هوپ، جوناس بلوکت، اینگرید بیسو، بانی ارونز و جانی کوین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Nun حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. پس از فیلم Annabelle (آنابل) و فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت)، فیلم The Nun دومین اسپین‌آف مجموعه The Conjuring است و فیلم Crooked Man دیگر فیلم فرعی این مجموعه است که مراحل پیش تولید را سپری می‌کند. همچنین فیلم The Conjuring 3 (احضار ۳) نیز قرار است منتشر شود که در حال حاضر مراحل پیش-تولید خود را سپری می‌کند.

زمانی که یک راهبه جوان، جان خود را در یک کلیسای متروکه‌ای در کشور رومانی گرفت، یک کشیش که گذشته ناگوار و نسبتا ترسناکی دارد، به‌همراه یک راهبه تازه‌کار که در دوران پایانی یادگیری است، از سمت شهر واتیکان به این کلیسا فرستاده می‌شوند تا درباره این پرونده تحقیقاتی را انجام دهند. آنها در حین بررسی این پرونده، متوجه راز نامقدس و شومی می‌شوند و به دنبال کشف آن هستند. آنها نه‌تنها در این راه مجبور هستند که زندگی خود را به خطر بیندازند، بلکه با این کار خود ایمان و همچنین روح خود را هم در معرض خطر قرار می‌دهند. آنها در مدت زمانی که در آن کلیسا حضور دارند، با نیرویی شیطانی روبه‌رو می‌شوند که باید با آن مقابله کنند. این نیروی شیطانی این بار هم در قالب همان راهبه ترسناکی ظاهر می‌شود که تمامی بینندگان را در ابتدای فیلم The Conjuring 2 ترسانده بود. بعد از این اتفاق، کلیسا دیگر تبدیل به یک میدان مبارزه می‌شود که زنده‌ها برای زنده ماندن با نیروهای شیطانی می‌جنگند.

[ad id='39844']

1 دیدگاه دربارهٔ «معرفی و نقد فیلم ترسناک راهبه The Nun برادران وارنر»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *