بررسی بازی موبایل هری پاتر رازهای هاگوارتز (Harry Potter: Hogwarts Mystery)

[ad id='39844']

 

هری پاتر نام شخصیتی محبوب از مجموعه رمانی با همین نام می باشد که با داستان های پر رمز و راز و جادوگرانه خود بی تردید به یکی از پر مخاطب ترین و پر طرفدار ترین شخصیت های سینمایی تبدیل شده است. در زمینه بازی های ویدئویی نیز تا کنون شاهد عرضه شدن چندین عنوان از این مجموعه بوده ایم اما برای موبایل، تا قبل از این، بازی معتبر و درخور معرفی ارائه نشده بود. اما استودیوی بازی سازی Jam City در اولین ماه از سال ۲۰۱۸ یک بازی جدید و کاملاً متفاوت از مجموعه هری پاتر با عنوان Harry Potter: Hogwarts Mystery معرفی کرد.

بازی ماجرایی Harry Potter: Hogwarts Mystery یکی دیگر از پروژه های موفق استودیوی بازی سازی Jam City می باشد که به صورت رسمی در ژانویه ۲۰۱۸ معرفی و منتشر شد. این استودیو پیش از این بازی هایی همچون Family Guy و Panda Pop را نیز عرضه کرده بود. با توجه به سوابق کاری، شرکت Jam City را می توان یک استودیوی فعال در زمینه بازی های فانتزی دانست.

در بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery به دنیای جذاب و البته مرموز هری پاتر و جادوگران مدرسه هاگوارتز قدم می گذارید. جایی که تا فکرش را بکنید جادو و اسرار و رمز و رموز وجود دارد. در این بازی شما در نقش دانش آموزان و کارآموزانی هستید که در مدرسه هاگوارتز مشغول به تحصیل می باشند. شما باید با کسب مهارت و با فراگیری فنون جادوگری، به یک جادوگر ماهر و حرفه ای تبدیل شوید.

برای این کار مأموریت ها، معماها و پازل های گوناگونی در سر راه شما قرار خواهد گرفت. همچنین وجود دشمنانی که از قضا آن ها نیز با جادو و سحر آشنا هستند، جذابیت مأموریت های شما را بیش از پیش افزایش می دهد. در Harry Potter: Hogwarts Mystery می توانید شخصیت مورد نظر خود را ارتقاء داده و از امکانات و بخش های مختلفی که در اختیار دارید، به منظور تکامل شخصیت خود و تبدیل کردن او به استاد جادوگری استفاده کنید.

گرافیک عالی در کنار گیم پلی جذاب و روان از نمای سوم شخص با طراحی های فانتزی و زیبا، بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery را به یک اثر بزرگ و بسیار محبوب تبدیل کرده است. اگر شما هم از طرفداران مجموعه های هری پاتر هستید، این بازی بسیار جذاب را از دست ندهید.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *