همه چیز درباره شاپرک شجری زاده از دختران خیابان انقلاب

[ad id='39844']

شاپرک شجری زاده کیست

زنی که هفته گذشته در خیابان قیطریه تهران مبادرت به کشف حجاب کرد شاپرک شجری زاده است که از فعالان ستاد روحانی در تهران بوده و فعالیت گسترده ای برای لیست امید داشته است.

🔺 وی مرتبط با یکی از سفارتخانه های اروپایی در تهران است به گونه ای که فرزندش در مدرسه آن سفارتخانه در تهران تحصیل میکند ( قابل ذکر است دانش اموز ایرانی اجازه تحصیل در مدارس سفارت خانه ها را ندارند )
نامبرده چند سفر به کشور مربوطه نیز داشته است.

🔸 وی با ایجاد صفحه ای در یکی از شبکه های اجتماعی مبادرت به تبلیغ مشروبات الکی و پارتی های غیر اخلاقی نموده و تصاویر آن را به صورت گسترده منتشر می‌نمود.

🔻 تبلیغ سران فتنه و تبلیغ به کشف حجاب و روشهای برخورد با مردم و پلیس در صورت برخورد با این موضوع را ترویج میکرد. خط گیری از مسیح علی نژاد از طراحان کشف حجاب نیز در صفحات مجازی وی مشهود است
ارتباط این خانم با سفارت ایتالیا از طریق تحصیل فرزندش در مدرسه این سفارت در تهران و مسافرتهای متعدد به این کشور نشان از دخالت این کشور اروپایی در طرح ضد دینی کشف حجاب دارد. به نظر می رسد طرحی برای گرفتن پناهندگی هم می باشد.

[ad id='39844']

1 دیدگاه دربارهٔ «همه چیز درباره شاپرک شجری زاده از دختران خیابان انقلاب»

  1. خیلی بی شرف هستی خانم شاپرک شجری زاده از تو پس تر کسی نیست انشالله به بیماری نا علاج مبتلا بشی که برای مردم ایران تحریم نخواهی کثافت اشعال که بی شرف گیری کردی برلی پناهندگی خدا ازت نگذرد موذی بی شرف

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *