معرفی سریال های نتفلیکس ۲۰۱۸

[ad id='39844']

 

– “همه چیز داغونه!” (Everything Sucks)

داستان این سریال غیراقتباسی شبکه نتفلیکس در شهر “بورینگ” ایالت “اورگان” آمریکا دنبال می​شود. داستان دو گروه متفاوت از بچه​های دبیرستانی که زیاد محبوب نیستند، گروه A/V و گروه نمایش؛ که برای نجات از جهنمی به نام دبیرستان تصمیم می​گیرند تا باهم متحد شوند. وقایع این سریال در دهه ۹۰ رخ می​دهند و این باعث می​شود همه بخش​های آن، نوستالژیک به نظر برسد، چیزی که همه ما به شدت دوست داریم.

قسمت اول این سریال ۱۶ام فوریه، از نتفلکیس پخش خواهد شد.


انجام یک قتل” (Making a Murderer)، فصل دوم

یکی از سریال​هایی که در سال​های اخیر بسیار راجع به آن صحبت شده است، اکنون با فصل دوم بازگشته است. البته متاسفانه نمی​دانیم دقیقا چه وقتی پخش آن شروع خواهد شد، اما حداقل می​دانیم زمانی در سال ۲۰۱۸ خواهد بود.

“سیندی هولاند”، سخنگوی شبکه نتفلیکس، به مجله USA Today درباره این سریال گفت: “داستان هنوز ادامه دارد، قسمت​های جدید در سال ۲۰۱۸ پخش خواهند شد و داستان پیش خواهد رفت. تاریخ دقیق آن البته هنوز مشخص نشده است.”


دیوانه” (Maniac)

“جونا هیل” و “اما استون” از فیلم “خیلی بد” (Superbad)، اینبار نیز بایکدیگر در “دیوانه” همکار شده​اند، سریالی که بازسازی سریالی نروژی است که سال ۲۰۱۴ پخش شد. داستان سریال نیز مربوط به بیماران دو بیمارستان روانی و دنیای خیالی آن​ها است.

منتظر پخش این سریال در سال ۲۰۱۸ و از شبکه نتفلیکس باشید.


بازسازی سریال “روزان” (Roseanne)

بله تعجب نکنید، این یک شوخی نیست؛ قرار است سریال “روزان” بازسازی شود، آن هم با حضور تمامی بازیگران همان نسخه قبلی. خانواده “کانر” قرار است به تلویزیون برگردند و به یاداوری کنند که چرا یکی از محبوب​ترین​های دهه ۹۰ بوده​اند.

از آنجا که شبکه نتفلیکس و ABC در حال مذاکره بر سر امتیاز پخش این سریال هستند، برای اخبار بیشتر، هردوی آن​ها را دنبال کنید.


– “اوزارک” (Ozark)، فصل دوم

“اوزارک” در سال ۲۰۱۷، با اینکه نتوانست خود را مانند “برکینگ بد” در دل مخاطبانش جای دهد ولی حداقل ناامید کننده هم نبود و این سریال پتانسیل های زیادی دارد، و این باعث می​شود از شنیدن خبر پخش شدن فصل دوم آن توسط نتفلیکس بسیار خوشحال شویم.

اینکه چه اتفاقی برای خانواده “مارتی بیرد” رخ می​دهد، قابل حدس نیست، اما احساس می​کنیم تا عادی شدن شرایط راهی بسیار طولانی مانده باشد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *