بررسی کامل تلگرام طلایی (طلگرام پیشرفته)

[ad id='39844']

[stextbox id=’warning’]یکی از امکاناتی که تلگرام اخیرا در نسخه موبایل خود اعمال کرده است و اتفاقا مورد استفاده بسیاری از کاربران نیز قرار گرفته، امکان اضافه کردن تمام شماره تلفن‌های یک کاربر است که دارای اکانت اختصاصی هستند.اما در نسخه غیر رسمی تلگرام یعنی تلگرام طلایی (طلگرام پیشرفته) شما نمی‌توانید چند شماره به آن اضافه کنید و صرفا می‌بایست با یکی از شماره‌های خود وارد شوید و با توجه به عدم امکان نصب چند نسخه از این اپلیکیشن، کار بسیاری از کاربران که چند شماره برای کارهای مختلف خود دارند و کانال‌های متفاوتی را مدیریت می‌کنند، سخت می‌شود.[/stextbox]

 

 

عجیب است کاربرانی که به دلیل امنیت به پیام رسان‌های داخلی اعتماد نمی‌کنند، از یک نسخه غیررسمی فارسی که معلوم نیست توسط چه گروهی منتشر شده است، بهره می‌گیرند. طبق بررسی‌هایی که توسط ما انجام شد، این نسخه غیر رسمی توسط یک گروه ناشناس منتشر شده است و هیچ اطلاعات و سابقه‌ای از آن‌ها در دست نیست!

۲- تلگرام طلایی قطع و وصلی‌های نسبتا زیادی دارد!

از دیگر اشکالات موجود در این نخسه غیر رسمی تلگرام، کندی‌های نسبتا زیادی است که در آن وجود دارد. در بررسی‌ها و استفاده‌هایی که از این اپلیکیشن داشتیم، به کرات قطعی‌های چندثانیه‌ای را مشاهده کردیم که این قطعی‌ها در دیگر راه‌های دسترسی به پیام رسان کمتر بوده و حداقل مطمئنیم که روش‌های دیگر دسترسی به تلگرام مسدود شده با چه پروسه‌ای انجام می‌شود. قطعی‌های تلگرام طلایی (طلگرام پیشرفته) آزار دهنده بوده و عملا ارزش ریسکی که در آن انجام می‌دهید، ندارد.

۳- تلگرام طلایی (طلگرام پیشرفته) علی‌رغم دور زدن فیلترینگ امکان تماس صوتی راه فراهم نمی‌کند

یکی از قابلیت‌های مهم تلگرام امکان تماس صوتی آن است که به دلایل مختلف در ایران فیلتر شده و دسترسی کاربران ایرانی قبل از مسدود شدن کلی این پیام رسان، فیلتر شده بود ولی عملا با مسدود شدن کل اپلیکیشن تلگرام، طبیعتا ریسک استفاده از اپلیکیشن‌هایی مانند تلگرام طلایی (طلگرام پیشرفته) می‌بایست منجر به استفاده از امکانات مسدود شده تلگرام نیز شود ولی علیرغم این مورد، شما در این نسخه غیر رسمی دسترسی به تماس صوتی ندارید!

۴- در تلگرام طلایی امکان ورود چندگانه ندارید

یکی از امکاناتی که تلگرام اخیرا در نسخه موبایل خود اعمال کرده است و اتفاقا مورد استفاده بسیاری از کاربران نیز قرار گرفته، امکان اضافه کردن تمام شماره تلفن‌های یک کاربر است که دارای اکانت اختصاصی هستند.اما در نسخه غیر رسمی تلگرام یعنی تلگرام طلایی (طلگرام پیشرفته) شما نمی‌توانید چند شماره به آن اضافه کنید و صرفا می‌بایست با یکی از شماره‌های خود وارد شوید و با توجه به عدم امکان نصب چند نسخه از این اپلیکیشن، کار بسیاری از کاربران که چند شماره برای کارهای مختلف خود دارند و کانال‌های متفاوتی را مدیریت می‌کنند، سخت می‌شود.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *