معرفی و نقد فیلم سینما ستاره سیاوش اسعدی

[ad id='39844']

[stextbox id=’warning’]سینما ستاره ، فیلمنامه پروژه تازه سیاوش اسعدی به پایان رسید. به گزارش کافه سینما، اسعدی و نیما نادری، این فیلمنامه را به یاد پرویز دوایی، و عشق این منتقد نام‌آور به سینما، نوشته‌اند؛ و قرار است کار تولید آن به زودی آغاز شود. یک قصه عاشقانه که در دهه ۱۳۴۰ می‌گذرد.[/stextbox]

 

فیلم سینمایی سینما ستاره

سینما ستاره عنوان جدیدترین پروژه سینمایی سیاوش اسعدی کارگردان مطرح و خوش اخلاق کشورمان می باشد که با همکاری نیما نادری نگارش فیلمنامه را به پایان رساندند و قرار است که سیاوش اسعدی برای مجوز ساخت این فیلم اقدام کند و پس از دریافت مچوز ساخت فیلم با مشخص شدن عوامل پشت دوربین ، بازیگران فیلم ایرانی سینما ستاره و انتخاب لوکیشن های محل فیلمبرداری یه زودی کلید می خورد . سینما ستاره ملودرامی عاشقانه دارد و آنطور که پیداست سیاوش اسعدی این فیلم را به یاد پرویز دوایی استاد و منتقد مطرح سینمای ایران می سازد . فیلم درخونگاه جدیدترین ساخته سیاوش اسعدی است که در حال حاضر مراحل فنی را طی می کند تا برای اکران در تابستان امسال آماده شود و انتظار میرود که این فیلم با استقبال خوبی از سوی تماشاگران روبرو شود .

“سینما ستاره”، فیلمنامه پروژه تازه سیاوش اسعدی به پایان رسید. به گزارش کافه سینما، اسعدی و نیما نادری، این فیلمنامه را به یاد پرویز دوایی، و عشق این منتقد نام‌آور به سینما، نوشته‌اند؛ و قرار است کار تولید آن به زودی آغاز شود. یک قصه عاشقانه که در دهه ۱۳۴۰ می‌گذرد.
از اسعدی این روزها، فیلم “درخونگاه” در مراحل پایانی ساخت قرار دارد، و فرزین قره‌گوزلو، کار ضبط موسیقی فیلم را به زودی در استودیو پاپ، آغاز خواهد کرد. میکس فیلم، توسط  علی علویان، پس از این مرحله آغاز خواهد شد؛ تا هرچه زودتر برای نمایش آماده شود.
اسعدی درباره اکران “درخونگاه”، که آن را به مسعود کیمیایی تقدیم کرده است؛ گفت: منصور سهراب‌پور تهیه کننده محترم فیلم، برنامه های جذابی برای نمایش و  اکران فیلم دارد که درباره‌‌اش به زودی توضیحاتی ارائه خواهیم کرد. این تصویری است از سکانس دیوانه‌خانه فیلم:

داستان فیلم

داستان فیلم سینما ستاره ملودرامی عاشقانه دارد و یک قصه عاشقانه را که در دهه ۴۰ روایت می کند .

عوامل فیلم

تهیه کننده : –

کارگردان : سیاوش اسعدی

نویسنده : سیاوش اسعدی – نیما نادری

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *