اعتصاب سراسری اتوبوس داران ایرانی

[ad id='39844']

 

رییس یکی از جایگاه‌های سوخت شیراز درباره وضعیت فعلی سوخت درجایگاه‌ها می‌گوید از چند روز پیش که اعتصابات کامیونداران آغاز شده است وضعیت جایگاه‌ها به حالت اورژانسی درآمده و کمبود شدید بنزین و نفت و گاز در این روزها به اوج خود رسیده است که همین مسئله علاوه بر نگرانی مردم باعث ایجاد درگیری‌های زیادی درجایگاه‌های سوخت شده است.

محمدعلی اکبری رییس جایگاه اکبری در ۳۷ کیلومتری جاده شیراز به جهرم گفت: درحال حاضر سوخت‌رسانی به جایگاه‌ها آنقدر کم است که ۱۰ الی ۱۵ ساعت جایگاه‌ها خاموش هستند و در طول این ۴ روز تنها یک تریلی حمل بنزین آمده است در صورتیکه قبل از این وضعیت یک روزدرمیان یک تریلی حمل بنزین به جایگاه‌های سوخت می‌آمد.

او وضعیت نفت وگاز را هم مشابه بنزین خواند و بیان کرد: نفت و گاز هم وضعیتی مشابه دارند؛ به طوریکه از دیشب ساعت ۲ بامداد تا ساعت ۱۰ صبح امروز نفت وگاز به پایان رسید و بنزین هم به دلیل صف‌های طولانی ظرف یک تا دو ساعت تمام می‌شود.

اکبری در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت تجمعات رانندگان در شیراز همچنان ادامه دارد یا خیر گفت: تجمعات رانندگان تعدیل شده است و رانندگان مانند روزهای قبل سر جاده‌ها نیستند و اعتصابات تا اندازه‌ای ساماندهی شده است اما وضعیت سوخت‌رسانی به جایگاه‌ها و صف‌های طولانی بنزین همچنان ادامه دارد که در این خصوص با فرمانداری و شرکت نفت شیراز تماس‌های مکرر داشته‌ایم و با اعلام وضعیت موجود جایگاه‌ها مشکلات را به مسئولان گوشزد کرده‌ایم.

رییس جایگاه اکبری درمورد وضعیت جایگاه‌ها در داخل شهر شیراز گفت: همکاران ما در دیگر جایگاه‌های شیراز نیز از وضعیت مشابهی برخوردارند و نفت و گاز نیز به ندرت وارد جایگاه‌ها می‌شود و بنزین هم چند روز یک بار به مقدار اندکی آورده می‌شود که این امر وضعیت ناگواری برای اکثر شهرهای کشور به وجود آورده است.

علی اکبری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی امروز خود وظیفه اطلاع‌رسانی در مورد توزیع سوخت در این شهر را بر عهده گرفت و گفت: مشکل بنزین به دلیل اختلال در حمل بار از پالایشگاه‌ها بوده است و امیدواریم بر اساس وعده استاندار فارس به زودی رفع شود.

نماینده شیراز در ادامه با اشاره به مشکلات مربوط وضعیت شبکه انتقال سوخت در شیراز به کتمان مشکلات نپرداخت و خواهان حل مشکلات ریشه‌ای در این حوزه مثل حقوق و دستمزد کامیون‌داران شد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *