خریداری یک کلیسا توسط بیانسه

[ad id='39844']

[quote bgcolor=”#f2f2f2″ arrow=”yes”]با توجه به استقبالی که از “مراسم بیانسه” شده است، به نظر می‌رسد کلیسای این خواننده نیز در آینده‌ای نزدیک محل تجمع بسیاری از مسیحیان ایالت لویزیانا خواهد بود ولی مشخص نیست که بیانسه در این کلیسا هم ترانه‌هایش را پخش می‌کند یا خیر.[/quote]

 

 

 

بیانسه کلیسا خریده است

این کلیسا حدود ۱۰۰ سال قدمت دارد و ۷۰۰ متر مربع هم مساحت آن است. این کلیسا مدت‌ها تعطیل بود اما قرار است به زودی محل عبادت مسیحیان آن منطقه باشد. ۸۵۰ هزار دلار قیمت پایه‌ای بود که صاحبان کلیسا برای فروش آن در نظر گرفته بودند و احتمالاً بیانسه همین مبلغ را برای خرید کلیسا پرداخت کرده است.

بیانسه چندی پیش به همراه همسرش‌ جی‌زی تصمیم گرفتند برای محافظت از فرزندان و اموال خود، ۶۲ میلیون یورو هزینه کنند و خانه خود را به یک قلعه نفوذناپذیر تبدیل کنند. آن‌ها حالا قصد دارند کلیسایی که مدت‌ها تعطیل بود و کسی برای پرستش به آن‌جا نمی‌رفت را دوباره راه‌اندازی کنند و حتماً نگران جمع کردن مردم هم نخواهند بود چون شهرت مالک کلیسا برای جمع‌ کردن مردم کافی است.

اما خبر جنجالی دیگری که TMZ منتشر کرده این است که چندی پیش مراسمی تحت عنوان “مراسم بیانسه” در کلیسای شهر سن‌ فرانسیسکو برگزار شده که در آن ترانه‌های بیانسه به جای سرودهای پرستشی پخش شده است.

گرچه برخی از مسیحیان سن‌ فرانسیسکو به اقدام مقامات کلیسای شهر اعتراض کرده‌اند و ترانه‌های بیانسه را در شأن کلیسا ندانسته‌اند اما شبان کلیسا در صحبتی عجیب اعلام کرده که مردم با ترانه‌های سکولار و غیر دینی بیانسه بیشتر ارتباط برقرار کرده‌اند و بیانسه نسبت به بعضی از واعظین و کشیش‌ها الهی‌دان بهتری است.

گفته می‌شود در “مراسم بیانسه” حدود ۹۰۰ نفر حضور داشته‌اند و ترانه‌های این خواننده که عمدتاً ریتیمک هستند را در کلیسا گوش داده‌اند.

با توجه به استقبالی که از “مراسم بیانسه” شده است، به نظر می‌رسد کلیسای این خواننده نیز در آینده‌ای نزدیک محل تجمع بسیاری از مسیحیان ایالت لویزیانا خواهد بود ولی مشخص نیست که بیانسه در این کلیسا هم ترانه‌هایش را پخش می‌کند یا خیر.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *