ادعای عجیب برخی کاربران سروش
در هر حال اکنون در حالی که همچنان شبهههایی درباره تعداد کاربران فعال پیامرسانهای داخلی وجود دارد و برخی معتقدند این اعداد مطرحشده، تنها کسانی هستند که اقدام به نصب پیامرسانها کرده و کاربر فعال محسوب نمیشوند، بازار اتهام به پیامرسانی مانند سروش داغ شده است. در روزهای اخیر، برخی کاربران ادعا میکنند در حالی که هیچ اقدامی برای دانلود و نصب پیام رسان سروش انجام نداده اند، به آنها اطلاع داده شده که در سروش حضور یافته و حتی آنلاین هم هستند.
کاربران اینترنت در شبکههای اجتماعی از اتفاقی خبر میدهند مبنی بر اینکه اگرچه خودشان پیامرسان سروش را نصب نکردهاند، اما پروفایل سروش آنها با اسم و حتی با تصویرشان وجود دارد و تنها به واسطهی دوستانشان فهمیدهاند که حسابی به نام و با شمارهی آنها در سروش ایجاد شده است.
مدیر سروش: تمامی کاربران واقعی هستند
در این راستا سیدمیثم سیدصالحی -مدیر پیامرسان سروش- در پاسخ به برخی ادعاهای مطرحشده در فضای مجازی مبنی بر غیرواقعی بودن اکانتهای ایجادشده در سروش گفت: تمامی کاربران سروش واقعی هستند و وجود هرگونه اکانت بدون اطلاع صاحب شماره به هیچ عنوان امکانپذیر نیست.
وی با بیان اینکه تنها روش فعالسازی اکانت در سروش اعلام شماره همراه و ورود کد فعالسازی است، گفت: کاربران سروش پس از وارد کردن شماره همراه خود در پیامرسان، از طریق پیامک کد فعالسازی خود را در تلفن همراه دریافت میکنند و آنان صرفا با واردکردن کد دریافتی میتوانند از امکانات پیامرسان استفاده کنند.
سیدصالحی همچنین خاطرنشان کرد: اگر فردی مدعی است اکانتی با شماره شخصی خود و بدون اطلاع قبلی در سروش دارد میتواند از طریق پشتیبانی سروش با ایمیل support@sapp.ir موضوع را پیگیری کند.
در نهایت اگرچه نمیتوان ادعای تمامی کاربرانی که از حساب سروشیشان بیاطلاع بودهاند را ثابت کرد و در مقابل هم مدیرعامل این پیامرسان عنوان کرده تنها روش فعالسازی اکانت در سروش، اعلام شماره همراه و ورود کد فعالسازی است، این این سوال ایجاد میشود که اگر حتی یکی از این ادعاهای مطرحشده درست باشد، این اتفاق چطور رخ داده و کد فعالسازی لازم برای ایجاد حساب، چطور در اختیار پیامرسان سروش قرار گرفته است؟ هرچند در صورت عدم اثبات این موضوع هم جای اعتراض و شکایت سروش علیه کسانی که این اتهام را زدهاند، باقیست.
[ad id='39844']