معرفی و نقد بازی Death Stranding

[ad id='39844']

[quote]ازی Death Stranding اولین تجربه مستقل این بازی‌ساز بزرگ است و هنرپیشه‌های معروفی مانند Norman Reedus و Mads Mikkelsen در این بازی حضور دارند که به لحاظ گرافیکی چهره این هنرپیشه‌ها در بازی با ظرافت بسیار بالایی به تصویر کشیده شده است.[/quote]

 

 

بازی Death Stranding

امکان ندارد اهل بازی‌های رایانه‌ای باشید و نام هیدئو کوجیمای افسانه‌ای به گوش شما نخورده باشد. این مرد بزرگ صنعت بازی‌های کامپیوتری که با سری بازی‌های Metal Gear توانایی‌های خود را به اثبات رسانده، در حال ساخت بازی Death Stranding است. بازی Death Stranding اولین تجربه مستقل این بازی‌ساز بزرگ است و هنرپیشه‌های معروفی مانند Norman Reedus و Mads Mikkelsen در این بازی حضور دارند که به لحاظ گرافیکی چهره این هنرپیشه‌ها در بازی با ظرافت بسیار بالایی به تصویر کشیده شده است.

تاکنون دموهای زیادی از بازی Death Stranding دیده‌ایم اما کوجیما گیم‌پلی از این عنوان را به‌نمایش نگذاشته است، در این بین سونی وعده داده تا اطلاعات بیشتری را از این بازی پرطرفدار در E3 2018 با هواداران به اشتراک بگذارید، با این حساب چه بسا که کوجیما علاقه‌مندان را با نمایشی جذاب از گیم‌پلی بازی Death Stranding انگشت به‌دهان بگذارد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *