عکس ناظم متجاوز دبیرستان معین در دادگاه

[ad id='39844']

[quote]این پدر در پاسخ به این سوال که آیا خود متهم هم در دادگاه حاضر بود یا خیر، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ما از دادگاه خواسته بودیم تا متهم با بچه‌های ما روبه‌رو نشود، او را ندیدیم اما ظاهراً او وکیل گرفته تا پیگیر پرونده‌اش باشد.[/quote]

هیچ کدام از والدین رضایت نداده‌اند

پدر یکی از این دانش‌آموزان در پاسخ به این سوال که چرا والدین و بچه‌ها تمایلی به معاینه بالینی نداشتند، گفت: ما از زمانی که پرونده را پیگیری کردیم تمایل داشتیم تا برای روشن شدن همه ابعاد پرونده هر نوع آزمایش و معاینه‌ای که لازم است صورت گیرد. از آنجایی که در هفته گذشته – روز چهارشنبه – در راستای پیگیری پرونده خانواده‌ها به همراه فرزندان‌شان به پلیس Police امنیت ارجاع داده شدند، در آنجا مشاوران این مرکز هریک از دانش‌آموزان را به‌طور جداگانه مورد روانکاوی قرار دادند و در نهایت در همانجا به ما اعلام کردند که نیازی به معاینه بالینی نیست. به همین خاطر هم ما بر اساس نظر کارشناسان و روانشناسان پلیس امنیت نیازی به معاینه بالینی ندیدیم. با این حال هر لحظه که نیاز باشد حاضر هستیم تا هر معاینه یا آزمایشی از بچه‌ها صورت گیرد.

وی درباره نخستین جلسه رسیدگی به پرونده که روز گذشته برگزار شد هم خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته برخی از والدین اظهارات‌شان را در دادگاه بیان کرده بودند و صبح امروز – شنبه – هم ما که ۷ خانواده بودیم به همراه فرزندانمان به دادگاه مراجعه کردیم که در آنجا هم بازپرس پرونده با یکایک دانش‌آموزان صحبت کرد و اظهارات‌شان را در پرونده ثبت کرد. البته قرار شد تا سایر خانواده‌ها هم که بنابر هر علتی نتوانستند در دادگاه حضور پیدا کنند، در روزهای آتی با مراجعه به شعبه ششم مجتمع قضایی ارشاد شکایات‌شان را در پرونده ثبت نمایند.

این پدر در پاسخ به این سوال که آیا خود متهم هم در دادگاه حاضر بود یا خیر، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ما از دادگاه خواسته بودیم تا متهم با بچه‌های ما روبه‌رو نشود، او را ندیدیم اما ظاهراً او وکیل گرفته تا پیگیر پرونده‌اش باشد.

وی در این خصوص که اخباری مبنی بر رضایت برخی از والدین منتشر شده آیا صحت دارد نیز گفت: هیچ کدام از والدین رضایت نداده‌اند و همه آنها با جدیت پیگیر شکایت‌شان هستند. نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم آن است که متاسفانه امروز که ما نیازمند حمایت و پشتیبانی مدرسه و بخصوص آموزش و پرورش هستیم، پشت‌مان را خالی کرده‌اند و از آموزش و پرورش خبرهایی منتشر می‌شود که تجاوزی صورت نگرفته و مدرسه هم مدام به والدین دانش‌آموزان می‌گوید که یک خطاکار بوده که ما او را اخراج کرده‌ایم و همه چیز تمام شده است. در حالی که این فاجعه برای ما والدین و دانش‌آموزان این مدرسه تمام نشده است.

وی در پایان تاکید کرد: با روشن شدن این مساله زوایای پنهان دیگری هم از عملکرد مسئولان این مدرسه روشن شده است. به طوری که متوجه شده‌ایم که در این مدرسه ساقی مشروبات الکلی و مواد مخدر هم وجود داشته و دانش‌آموزان براحتی در زنگ تفریح و در سرویس‌های بهداشتی اقدام به استعمال مواد مخدر یا مشروبات الکلی می‌کردند و این تاسف بار است که در مدرسه‌ای که والدین با خیالی آسوده فرزندانشان را به آنجا می‌فرستند چنین حوادثی رخ دهد.

این مرد که از عملکرد آموزش و پرورش ابراز نارضایتی داشت در ادامه گفت: بر خلاف عملکرد ضعیف وزارت آموزش و پرورش از دستور رهبر معظم انقلاب و ریاست قوه قضائیه تشکر می‌کنم که تاکنون در این مسیر با صمیمیت همراه و یاور ما بوده‌اند. ضمن اینکه ما فیلم دیگری غیر از فیلمی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود داریم که متهم با صراحت به اسامی دانش‌آموزان و نوع ارتباطش با آنها اشاره کرده که در صورت لزوم و نرسیدن به حق‌مان آن را منتشر خواهیم کرد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *