زمان پخش فصل چهارم سریال فارگو

[ad id='39844']

[quote]فارگو که عمدتا یک سریال آنتولوژی به شمار می رود، در تمامی فصول خود تا به اینجا داستانش را در یک لوکیشن اما در سال های متفاوتی قرار داده است که در این بین برخی کاراکترها بین چند فصل مشترک هستند.[/quote]

، اگرچه سال گذشته نوآ هالی خالق سریال در فستیوال ATX با این خبر که فصل سوم فارگو آخرین فصل آن خواهد بود هواداران را شوکه کرد، با به پایان رسیدن فصل سوم مقصودش از این حرف را اصلاح کرد و گفت با توجه به دو سال متوالی پرمشغله در ساخت سریال «Legion» او در حال حاضر پروژه های سینمایی اش را در اولویت قرار داده است.

به این ترتیب لیتلفیلد هم اخیرا علت این تاخیر در شروع ساخت فارگو را فیلمی («Pale Blue Dot» با بازی ناتالی پورتمن) برشمرد که هالی این تابستان آن را کارگردانی خواهد کرد. هالی پس از اتمام ساخت این فیلم به نویسندگی اپیزود اول فصل تازه فارگو مشغول خواهد شد تا اواخر امسال اتاق نویسندگان مابقی کار را برعهده بگیرند و آن را برای شروع فیلمبرداری از پاییز ۲۰۱۹ آماده کند.

البته لیتلفیلد درباره داستان فصل چهارم چیزی لو نداده و به گفتن اینکه «در یک سال، شهر و مکان مشخص» می گذرد اکتفا کرده است.

فارگو که عمدتا یک سریال آنتولوژی به شمار می رود، در تمامی فصول خود تا به اینجا داستانش را در یک لوکیشن اما در سال های متفاوتی قرار داده است که در این بین برخی کاراکترها بین چند فصل مشترک هستند.

پس خبر خوب اینکه فارگو ادامه داد و خبر بد اینکه تا دو سال آینده نباید منتظرش باشیم.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *