نظر منتقدان درباره فیلم Ocean’s 8 (هشت یار اوشن)

[ad id='39844']

[quote]با مشاهده چنین بازیگران بااستعداد و امیدوار کننده‌ای، به‌خصوص کارهای درخشانی که برای این اثر انجام شده، بیننده حس می‌کند که فیلم هشت یار اوشن باید یک اثر بسیار سرگرم‌کننده باشد، اما در عوض با یک فیلم متوسط و تقریبا غیرقابل قبول روبه‌رو می‌شود.[/quote]

 

 

ویلیام بیبیانی | آی جی ان

فیلم هشت یار اوشن بهترین و رضایت‌بخش‌ترین قسمت این مجموعه محسوب می‌شود. تمام بازیگران آن ستاره‌اند و کاملا بی‌عیب و نقص هستند. همین تغییر مرکز تمرکز باعث به وجود آمدن بینش دقیق می‌شود و خود دزدی این داستان، هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده است. با این حال، این اثر کمبودهایی دارد که باعث ساخت سبک فیلم می‌شود و همین سبک، یک موضوع غیرقابل انکار است و اصلا نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

رکس رید | آبزرور

تمام بازیگران ستاره‌ای که در این اثر حضور داشتند، در جنبش #MeToo هم نقش تاثیرگذاری را ایفا کردند. آنها با ایفای نقش خود در این اثر نشان دادند که زنان توانمند و قدرتمند می‌توانند درست به اندازه‌ی مردان باهوش باشند و فیلم‌های سرقتی سرگرم‌کننده و هوشمندانه‌ای را بسازند.

مانولا دارگیس | نیویورک تایمز

اگر بخواهیم بازیگران و انتخاب هنرمندان آن را در نظر نگیریم، این فیلم از لحاظ روایتی و ظاهری تقریبا شباهت زیادی به قسمت‌های قبلی این مجموعه محبوب دارد، اما آن سبک دزدی و جذابیت بصری قسمت قبل در این اثر خیلی به چشم نمی‌خورد.

دنیل وایت | آستین کرونیکل

با اینکه من پیچ و خم‌های بیشتری را از فیلم Ocean’s 8 انتظار داشتم، اما در کل می‌توان گفت که این اثر می‌تواند یک کار سرگرم‌کننده تابستانی و جادویی باشد.

استفانی زاکرک | تایم

با مشاهده چنین بازیگران بااستعداد و امیدوار کننده‌ای، به‌خصوص کارهای درخشانی که برای این اثر انجام شده، بیننده حس می‌کند که فیلم هشت یار اوشن باید یک اثر بسیار سرگرم‌کننده باشد، اما در عوض با یک فیلم متوسط و تقریبا غیرقابل قبول روبه‌رو می‌شود.

وینس مانچینی | آپروکس

عیب اصلی‌ای که فیلم هشت یار اوشن در خود دارد، این است که «جذابیت و باحال بودن شخصیت‌ها» اصلا ربط خاصی به داستان ندارد. این مسائل مربوط به پوستر یا حتی شاید مربوط به یکی از تریلر‌های فیلم باشد، اما اصلا ربطی به داستان یا خود فیلم ندارد.

مایکل فیلیپس | شیکاگو تریبون

این فیلم یک اثر صاف و هموار است و از آن بی‌استعدادی خاصی که دیگران صحبت می‌کنند بسیار دور است، اما آنطور که باید و شاید هم سرگرم‌کننده نیست. وقتی شما چنین تصویری را تماشا می‌کنید توقع یک اثر بسیار سرگرم‌کننده را دارید؛ مگر نه؟

جان هیزلتون | اسکرین اینترنشنال

بازیگر انگلیسی و مجری برنامه‌های تلویزیونی یعنی جیمز کوردن، نقش بزرگتری را در این اثر به‌دست آورد اما حتی جذابیت دوست‌داشتنی و همچنین ویژگی‌های سبک مخصوص به او هم نتوانست این اثر کمدی و اکشنی که به طرز عجیبی یکنواخت است، جذاب‌تر کند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *