گیم پلی و تصاویر جدید بازی spider man ps4

[ad id='39844']

[quote]سیستم تاراندازی بازی بسیار روان تر از سال ۲۰۱۷ شده و خیلی راحت تر می‌توانید در شهر تاب بخورید و گشت و گذار کنید. همچنین در این تریلر برخی از مراحل فرعی بازی را میبینم. در یکی از آن ها مردعنکبوتی به پایگاه افراد فیسک حمله کرده و آن ها را دستگیر می‌کند. [/quote]

در تریلر اول از گروه شش خبیث رونمایی می‌شود. در این تریلر یکی از مراحل این بازی را می‌بینیم که الکترو و شش خبیث برای مردعنکبوتی تله گذاشته‌اند و تمام زندانیان زندان R.A.F.T را آزاد می‌کنند. بعد از آن مردعنکبوتی به اسکورپیون، راینو و والچر برمی‌خورد و سر انجام میستر نگاتیو به جمع آن‌ها می‌پیوندد و مردعنکبوتی را شکست می‌دهند. در انتهای تریلر یکی از اعضای شش خبیث می‌آید که مشخص نمی‌شود که او چه کسی است اما از نحوه برخورد مردعنکبوتی می‌توان گفت که به احتمال زیاد او گرین گابلین باشد. همچنین در این تریلر شما می‌توانید زندان R.A.F.T و سیستم تاب خوردن بازی را تماشا کنیم.

در تریلر دوم گیمپلی بازی را میبینیم که نسبت به سال ۲۰۱۷ تغییرات بسیاری کرده است. سیستم تاراندازی بازی بسیار روان تر از سال ۲۰۱۷ شده و خیلی راحت تر می‌توانید در شهر تاب بخورید و گشت و گذار کنید. همچنین در این تریلر برخی از مراحل فرعی بازی را میبینم. در یکی از آن ها مردعنکبوتی به پایگاه افراد فیسک حمله کرده و آن ها را دستگیر می‌کند. در این تریلر نشان داده می‌شود که مردعنکبوتی بالای دکلی رفته و با آن منطقه بیشتر آشنا می‌شود. این ویژگی از سری بازی Assissin’s Creed الهام گرفته شده که شخصیت اصلی بازی به بالا ترین نقطه منطقه می‌رود و با آن منطقه اشنا می‌شود.

این بازی در تاریخ ۷ سپتامبر یعنی ۱۶ شهریور برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

 

 

[ad id='39844']

1 دیدگاه دربارهٔ «گیم پلی و تصاویر جدید بازی spider man ps4»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *