شکست تحقیر آمیز عربستان مقابل روسیه در روز اول جام جهانی ۲۰۱۸

[ad id='39844']

[quote]روس‌ها اما دقایقی پس از گلزنی بدشانس بودند، چون آلن ژاگوئف، مهاجم و یکی از مهره‌های کلیدی خود را در دقیقه ۲۴ به دلیل مصدومیت از ناحیه پشت ران از دست دادند و به جای او چریشف به میدان رفت.[/quote]

 

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران با جدال تیم‌های ملی روسیه و عربستان سعودی در ورزشگاه لوژنیکی مسکو آغاز شد که نیمه نخست این بازی با برتری ۲ بر صفر روس‌ها به پایان رسید.

در نیمه نخست بازی افتتاحیه جام جهانی سعودی‌ها بازی را کمی بهتر از میزبان رقابت‌ها استارت زدند و چند دقیقه‌ای روسیه را تحت فشار گذاشتند، اما دقایقی بعد روس‌ها بر بازی سوار شدند و در یک ارسال از جناح چپ روی دروازه توسط گازینسکی به گل رسیدند.

مدافعان عربستان که بعد از سه ارسال متوالی روس‌ها از روی نقطه کرنر نظم فاعی‌شان از دست دادند و در پوشش سمت راست محوطه جریمه‌شان روی سانتر الکساندر گولوین غافلگیر شدند و به این ترتیب در دقیقه ۱۲ اولین گل جام بیست‌و‌یکم با ضربه سر یوری گازینسکی، بازیکن تیم کراسنودار روسیه برای میزبان به ثبت رسید.

روس‌ها اما دقایقی پس از گلزنی بدشانس بودند، چون آلن ژاگوئف، مهاجم و یکی از مهره‌های کلیدی خود را در دقیقه ۲۴ به دلیل مصدومیت از ناحیه پشت ران از دست دادند و به جای او چریشف به میدان رفت.

پس از خروج ژاگوئف بازی دو تیم متعادل‌تر شد اما تنها چهار دقیقه به پایان نیمه اول بود که در یک ضدحمله میزبان رقابت‌ها توسط چریشف گل دوم را زد و به این ترتیب روسیه با یک برتری مطمئن به رختکن رفت.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *