معرفی فیلم ژاپنی بلیچ (Bleach) برادران وارنر

[ad id='39844']

[quote]کمپانی برادران وارنر ژاپن تصمیم گرفت تا اقتباسی اکشن-زنده از این مجموعه بسازد و این سرمایه‎گذاری آنها قرار است در تاریخ ۲۹ تیر ۱۳۹۷ (۲۰ جولای ۲۰۱۸) در ژاپن اکران شود.[/quote]

 

سوتا فوکوشی، هانا سوگیساکی، ارینا مانو، ریو یوشیزاوا، یو کویاناگی، تائیچی سائوتومه، میاوی، سی‌یچی تانابه، یوسوکه اگوچی و ماسامی ناگاساوا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bleach حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. شینسوکه ساتو نیز کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه (به‌همراه دیسوکه هابارا) این فیلم لایو اکشن را بر عهده داشته است. شرکت فیلمسازی CineBazzar وظیفه ساخت فیلم Bleach را بر عهده داشته و بخش ژاپنی شرکت برادران وارنر نیز وظیفه نمایش این فیلم را بر عهده دارد. با این حال،‌ هنوز برنامه‌ای برای نمایش فیلم Bleach در دیگر کشورهای جهان یا نمایش نسخه با زبان انگلیسی این فیلم اعلام نشده است.

قبل از اینکه این مجموعه انیمه در سال ۲۰۱۶ به کار خود به پایان بدهد، به مرور از موفقیتش کاسته می‎شد و از همین رو، تاکنون این انیمه موفق نشده تا به طور کامل، منابع خود را مورد اقتباس قرار دهد. با این حال، محبوبیت روی هم رفته کاراکترها و قوس داستانی اولیه‎شان همچنان باقی ماند.

به همین خاطر، کمپانی برادران وارنر ژاپن تصمیم گرفت تا اقتباسی اکشن-زنده از این مجموعه بسازد و این سرمایه‎گذاری آنها قرار است در تاریخ ۲۹ تیر ۱۳۹۷ (۲۰ جولای ۲۰۱۸) در ژاپن اکران شود. شینسوکه سیتو کارگردانی فیلم را برعهده دارد و سوتا فوکوشی نیز نقش اصلی فیلم را بازی می‎کند. این تریلر برای طرفداران انیمه و کمیک بلیچ بسیار آشنا می‎باشد. این تریلر نه تنها اولین نگاه به کاراکتر روکیا با بازی هانا سوگیساکی را ارائه می‎دهد بلکه بازسازی لذت‌بخشی از یکی از به‎یادماندنی‎ترین صحنه‎های قسمت اول انیمه بلیچ است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *