تصاویر جدید فیلم Terminator 6

[ad id='39844']

[quote]فیلم Terminator 6 قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.[/quote]

مدتی کوتاهی است که فیلمبرداری و تولید فیلم Terminator 6 (ترمیناتور ۶) در شهر مادرید در کشور اسپانیا آغاز شده است. علاوه بر بازگشت آرنولد شوارزنگر و لیندا همیلتون، در این فیلم قرار است شاهد حضور بازیگران جدیدی چون مکنزی دیویس، گابریل لونا، دیگو بونتا و ناتالیا ریز، نیز باشیم. اولین تصاویر از بازگشت شخصیت سارا کانر با بازی لیندا همیلتون در قسمت جدید فیلم The Terminator (ترمیناتور) منتشر شده است. پس از انتشار اولین تصاویر از شخصیت مکنزی دیویس در این فیلم که گفته می‌شود قرار است شخصیت اصلی فیلم را بازی کند، حال تصاویر جدید دیگری از پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم منتشر شده که در آن شاهد حضور لیندا همیلتون هستیم. این تصاویر اطلاعات زیادی را از فیلم فاش نمی‌کند، اما در برخی از تصاویر همیلتون با یک شاتگان قابل مشاهده است و در بقیه تصاویر شاهد استراحت او هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

کارگردانی ریبوت فیلم Terminator که در حال حاضر نام رسمی ندارد، بر عهده تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) خواهد بود. قسمت جدید فیلم Terminator قرار است دنباله مستقیم فیلم Terminator 2: Judgement Day (ترمیناتور ۲: روز داوری) باشد و داستان و اتفاقات قسمت سوم تا پنجم این مجموعه را که شامل سه فیلم Terminator 3: Rise of the Machines (ترمیناتور ۳: خیزش ماشین‌ها)، فیلم Terminator Salvation (ترمیناتور رستگاری) و فیلم Terminator Genisys (ترمیناتور: پیدایش) می‌شود، کاملا نادیده خواهد گرفت. جیمز کامرون که کارگردانی دو قسمت اول فیلم Terminator را بر عهده داشته است، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در قسمت جدید این مجموعه باز خواهد گشت. 

فیلم Terminator 6 قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. دیوید اس. گویر، چارلز اچ. اگلی و جاش فریدمن، اعضای اتاق نویسندگان قسمت جدید فیلم Terminator را تشکیل می‌دهند و فیلمنامه نهایی این فیلم توسط بیلی ری، نویسنده فیلم The Hunger Games (عطش مبارزه)، نوشته شده است. 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *