معرفی فیلم ترسناک قبرستان حیوانات خانگی ۲۰۱۹ | Pet Sematary

[ad id='39844']

[quote]فیلم Pet Sematary داستان پزشکی به نام لوییس کرید را روایت می‌کند که به واسطه‌ی شغلی که در بخش خدمات بهداشتی دانشگاه مین گرفته، به همراه همسر و دو فرزند کوچکش به خانه‌ای جدید نقل مکان می‌کند.[/quote]

شرکت پارامونت پیکچرز از شروع فیلمبرداری و تولید بازسازی فیلم Pet Sematary خبر داده است. دنیس ویدمایر، کارگردان دوم این فیلم ترسناک با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود از شروع فیلمبرداری و تولید این فیلم خبر داده است.  این دو کارگردان بیشتر برای کارگردانی فیلم Starry Eyes (چشم‌های درخشان) و فیلم Absence (فقدان) شناخته شده‌اند

بازیگران فیلم

جیسون کلارک در نقش دکتر لوییس کرید، جان لیسگو در نقش جاد کرندال و امی سیمتز در نقش ریچل کرید، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در بازسازی فیلم Pet Sematary تایید و اعلام شده است. مت گرینبرگ و دیوید کایگانیچ نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. این فیلم اقتباسی از رمانی ترسناک به همین نام اثر استفن کینگ است  و در سال ۱۹۸۹ یک اقتباس سینمایی نیز براساس آن تولید شده و به روی پرده‌های سینما رفته است. انتظار می‌رود که طی روزهای آینده حضور بازیگران بیشتری در فیلم Pet Sematary تایید و اعلام کرد.

خلاصه داستان

فیلم Pet Sematary داستان پزشکی به نام لوییس کرید را روایت می‌کند که به واسطه‌ی شغلی که در بخش خدمات بهداشتی دانشگاه مین گرفته، به همراه همسر و دو فرزند کوچکش به خانه‌ای جدید نقل مکان می‌کند. در ابتدا همه چیز خوب به نظر می‌رسد، ولی در ادامه، جاده‌ی کنار خانه که اتومبیل‌های سنگین با سرعت زیاد از آن عبور می‌کنند و همچنین قبرستانی که در جنگل پشت خانه قرار دارد، باعث نگرانی او و خانواده‌اش می‌شود. لوییس پس از مدتی متوجه می‌شود موجوداتی که در این قبرستان دفن می‌شوند، دوباره احیا می‌شوند و با شمایلی عجیب به زندگی باز می‌گردند؛ موضوعی که در ادامه، زندگی لوییس و خانواده‌اش را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

تاریخ اکران

فیلم Pet Sematary در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ۱۳۹۸) اکران شود؛ اما شرکت پارامونت مدتی پیش از تغییر تاریخ اکران این فیلم خبر داده است. حال فیلم Pet Sematary قرار است  در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. در این تاریخ، این فیلم باید با فیلم Shazam (شزم) رقابت کند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *