تاریخ انتشار تریلرکاپیتان مارول

[ad id='39844']

[quote]ما می‌دانیم که در این فیلم قرار است شاهد دو نژاد اسکرالز (Skrulls) و کری (Kree) باشیم و همچنین اتفاقات فیلم در دهه ۹۰ میلادی جریان دارد[/quote]

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو توضیحات جدیدی در مورد این فیلم به اشتراک گذاشته است. در حاشیه کنفرانس خبری فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) که کمتر از دو هفته دیگر به روی پرده‌های سینما خواهد رفت، فایگی در ابتدا به سوالی در مورد زمان انتشار اولین تصاویر رسمی فیلم کاپیتان مارول پاسخ داد و گفت که هنوز چند ماه تا انتشار اولین تریلر فیلم Captain Marvel باقی مانده است و طرفداران دنیای سینمایی مارول فعلا نباید منتظر اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار باشند. با این حال، او زمان دقیقی را برای انتشار اولین تریلر این فیلم اعلام نکرد. فایگی در ادامه در مورد منشا شخصیت و مواردی که قرار است در این فیلم مشاهده کنیم، گفت:

در حال حاضر شما چیزهای زیادی در مورد فیلم می‌دانید. ما می‌دانیم که در این فیلم قرار است شاهد دو نژاد اسکرالز (Skrulls) و کری (Kree) باشیم و همچنین اتفاقات فیلم در دهه ۹۰ میلادی جریان دارد و هر دو چشم ساموئل ال جکسون نیز سالم است و همچنین کارول دانورز دارای یک اوریجین داستانی خاص و منحصربه‌فرد است. ما حدود دو هفته دیگر فیلمبرداری و تولید این فیلم را به پایان خواهیم رساند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *