بررسی بازی ایرانی نفس کش

[ad id='39844']
[quote]در محیط اصلی بازی فوق نیز نکات مثبت زیادی به چشم میخورند که از آن جمله باید به طراحی خلاقانه کاراکتر و امکانات متعدد برای تغییر ظاهر آن که در جزئیات هم دقت شده، [/quote]

گرافیک و رابط کاربری :

طراحی جذاب و کاربرپسند قالب گرافیکی منوها، اولین نکته مثبتی است که باید برای بازی فوق نام ببریم. وجود نقاط قوتی همچون رنگبندی زنده و هماهنگ، آیکن های یکدست و زیبا، فونت مناسب و چیدمان مرتب اجزای صفحه باعث پیدایش این ویژگی در بازی شده است. علاوه بر این، به کارگیری انیمیشن ها و جلوه های تصویری خلاقانه به همراه موزیک مناسب و دیالوگ های جالب، جذابیت محیط این بازی اندرویدی را در بخش منوها افزایش داده که با صرفنظر از کمبودهای بسیار جزئی، باید آن را جزو نمونه های حرفه ای و کم نظیر به شمار آوریم.

در محیط اصلی بازی فوق نیز نکات مثبت زیادی به چشم میخورند که از آن جمله باید به طراحی خلاقانه کاراکتر و امکانات متعدد برای تغییر ظاهر آن که در جزئیات هم دقت شده، وجود پس زمینه های متنوع برای رفع یکنواختی، اجرای بدون نقص انیمیشن ها، جلوه های تصویری جذاب و افکت های صوتی جالب اشاره کنیم. صدای گوینده و دیالوگ های بامزه از نوع کوچه بازاری نیز به افزایش جذابیت در محیط اصلی “نفس کش” کمک کرده است و به خوبی میتواند نظر مثبت کاربران را جلب نماید.

آخرین ویژگی هایی که باید در بازی فوق نام ببریم، شامل جابجایی سریع و بدون پیچیدگی بین منوها و استفاده راحت از امکانات موجود میباشد. دلیل پیدایش این خصوصیات مهم در “نفس کش“، پیاده سازی رابط کاربری آن با رعایت استانداردهای لازم و به کارگیری تکنیک های اصولی بوده که از این لحاظ مشکل خاصی وجود ندارد. البته راهنمای تعاملی بازی نیز به خوبی نحوه استفاده از قابلیت های مختلف آن را به شما می آموزد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *