معرفی و نقد فیلم ۲۲مایل (Mile 22)

[ad id='39844']

[quote]کارگردانی فیلم Mile 22 بر عهده پیتر برگ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Lone Survivor (تنها بازمانده)، فیلم Deepwater Horizon‌ (دیپ‌واتر هورایزن) و فیلم Patriots Day (روز میهن‌پرستان)، بوده است.[/quote]

خلاصه داستان :
فیلم Mile 22 داستان جیمز سیلوا با بازی والبرگ را که یک مامور سطح بالای CIA است، روایت می‌کند که رهبری یک گروه مخفی و تاکتیکی را بر عهده دارد. سیلوا باید یک محموله دارایی باارزش را کشف کند و پس از بازیابی اطلاعات، آن را به یک مکان دیگر انتقال دهد. این محموله دارایی شامل اطلاعاتی بسیار مهم، حیاتی و خطرناک است و تنها فاصله آن‌ها تا دشمن برای استخراج این اطلاعات، ۲۲ مایل است.
عوامل فیلم

کارگردانی فیلم Mile 22 بر عهده پیتر برگ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Lone Survivor (تنها بازمانده)، فیلم Deepwater Horizon‌ (دیپ‌واتر هورایزن) و فیلم Patriots Day (روز میهن‌پرستان)، بوده است. مارک والبرگ، جان مالکوویچ، لورن کوهن، ایکو اویس، روندا رزی، نیکولای نیکولایف، کارلو آلبان، تری کینی، پورنا جاگاناتان و سی‌ال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mile 22 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لیا کارپنتر و گراهام رولاند نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. گفته می‌شود پیتر برگ برای کارگردانی و مارک والبرگ برای نقش آفرینی دوباره در دنباله فیلم Mile 22 باز خواهند گشت.

ساخت دنباله فیلم Mile 22 بخشی از برنامه‌های شرکت STX فیلمز برای توسعه مجموعه‌های خود در روی پلتفرم‌های مختلف از جمله سینما، تلویزیون و واقعیت مجازی است. اطلاعات بیشتری از جمله تاریخ اکران و خلاصه داستان دنباله فیلم Mile 22 اعلام نشده است.

تاریخ اکران

فیلم Mile 22 در تاریخ ۱۷ آگوست امسال (۲۶ مرداد) به روی‌ پرده‌های سینما خواهد رفت.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *