وضعیت جسمانی مهدی فخیم زاده بعد از تصادف در جاده چالوس

[ad id='39844']

[quote] این تصادف دو نفر مصدوم شدند که یک نفر از مصدومان مهدی فخیم زاده بود [/quote]

 

تصادف شدید مهدی فخیم زاده در جاده چالوس

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس در گفتگو با خبرنگار درباره حادثه تصادف مهدی فخیم زاده، بازیگر و کارگردان سینما گفت: دو موتورسیکلت در محدوده چالوس در یک ساحل آرام با هم برخورد کرده و حادثه دو نفر مصدوم داشته است که یکی از این دو نفر، مهدی فخیم زاده چهره ۷۶ ساله سینمای ایران بوده است.

وی افزود: در معاینات اولیه روشن شد که آقای فخیم زاده دچار تروما و ضربه به قفسه سینه، آسیب به سر و گردن و آسیب ستون فقرات شده و اورژانس هر دو نفر را به مرکز درمانی آیت الله طالقانی چالوس منتقل کرد.

خالدی اظهار داشت: پزشکان اورژانس این مرکز درمانی هر دو نفر را معاینه کرده و به دلیل شرایط آقای فخیم زاده روی او متمرکز شدند. خوشبختانه مسئله تروما و آسیب سر و گردن رفع شده و فقط مسئله تنگی نفس و کاهش سطح هوشیاری آقای فخیم زاده ادامه دارد.

سخنگوی اورژانس ادامه داد: در افراد عادی سطح هوشیاری ۱۵ است که در آقای فخیم زاده به ۱۳ رسیده و ما طبق پروتکل های درمانی، از ایشان در بخش مراقبت های ویژه، مراقبت می کنیم.

خالدی تصریح کرد: برای تمام مصدومان سوانح رانندگی ۲۴ ساعت اول را بحرانی در نظر می گیریم و ایشان را نیز طبق همین شرایط تا فردا صبح تحت نظر داریم. اگر شرایط ایشان بهتر شد و قابلیت انتقال داشتند ایشان را به تهران منتقل می کنیم و در غیر این صورت منتظر نظر پزشک معالج ایشان می مانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تقریبا می توان گفت ۵۰ درصد خطر برای ایشان رفع شده است.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *