بررسی بازی ایرانی بقالی استدیو گلیم گیمز

[ad id='39844']

[quote] با توجه به عنوان، با یک بازی آرکید شبیه‌ساز و مدیریت زمان مواجه‌ایم. در این بازی می‌بایست نقش کاسب‌های یک بقالی را ایفا کنید و با فروش محصولات مختلف در مدت زمان لازمه، رضایت مشتریان را جلب و امتیاز خود را افزایش دهید.[/quote]

برای معرفی بازی ایرانی بقالی، نیاز به توضیحات و پیش زمینه‌های خاصی نیست زیرا اگر با تیم «گلیم گیمز ۲» آشنایی نسبی داشته باشید، احتمالا دو اثر خوش ساخت قبلی این استودیو یعنی «هی تاکسی» و «موتوری» را دیده یا تجربه کرده‌اید. دو عنوان خوب و سرگرم کننده‌ای که تا حدودی فضای خسته کننده و تکرار را از بازی‌های ایرانی موبایل دور کردند (البته فقط به نوبه خودشان) و با بذله‌گویی‌ها و کاراکترهای بامزه، توانستند مخاطبان فراوانی را برای خود جذب کنند.

 با توجه به عنوان، با یک بازی آرکید شبیه‌ساز و مدیریت زمان مواجه‌ایم. در این بازی می‌بایست نقش کاسب‌های یک بقالی را ایفا کنید و با فروش محصولات مختلف در مدت زمان لازمه، رضایت مشتریان را جلب و امتیاز خود را افزایش دهید. انواع متعدد اجناس داخل مغازه‌تان موجود می‌باشد و باید با مدیریت زمان و برنامه ریزی، در سه ردیف موجود به مشتریان خود خدمات خوبی ارائه دهید. سرعت عمل در این بخش گیم‌پلی نقش مهمی را دارد زیرا ممکن است مشتری‌ها طالب محصولاتی باشند که هرکدام در قسمتی از مغازه جای داده شده است.

بازی برای کمک کردن در مواقع شلوغ، شاگردهایی را برای‌تان در نظر گرفته که می‌توانید از آن‌ها برای پاسخ دادن به مردم برای مدتی استفاده کنید. از نکات جالب توجه بازی، گویندگی افراد مختلف در نقش صاحب مغازه و مشتری‌ها است. بقالی روی اصل چرب زبانی حساب ویژه‌ای باز کرده و این مورد را می‌توان به وضوح، در الفاظ شخصیت‌هایی که به عنوان متصدی مغازه قابل استفاده هستند مشاهده کرد؛ هرچند که این مورد نیز از تعادل و استاندارد برخوردار نبوده و خیلی اوقات در بازی، صحبت‌ها و حرکات بسیار لوده و کلیشه‌ای صرفا جهت خنداندن مخاطب دیده می‌شود که از جذابیت نسبی بازی می‌کاهد اما خیلی هم آزار دهنده نیست.

طراحی شخصیت‌ها، اجناس موجود در مغازه و رنگ بندی جالب بوده و با کلیت بازی همخوانی ویژه‌ای دارد.

گیم پلی بازی

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *