معرفی فیلم کتاب سبز ۲۰۱۸ (Green Book)

[ad id='39844']

[quote]فیلم Green Book، ویگو مورتنسن، بازیگر مجموعه فیلم‌های The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) و همچنین ماهرشالا علی، بازیگر برندهٔ جایزه‌ٔ اسکار، ایفاگر نقش‌های اصلی هستند. [/quote]

داستان فیلم از این قرار است که شخصیت تونی لیپ با نقش‌آفرینی ویگو مورتنسن، یک محافظ ایتالیایی آمریکایی با سواد آکادمیک اندک است که به‌عنوان راننده برای به مقصد رساندن شخصیت دکتر دان شیرلی با نقش‌آفرینی ماهرشالا علی به کنسرتش که یک پیانیست آفریقایی آمریکایی چیره‌دست است، استخدام می‌شود و البته در این راه با دشواری‌های زیادی روبه‌رو می‌شود؛ عنوان این فیلم برگرفته از کتاب Negro Motorist Green Book است و این دو شخصیت باید دستورالعمل‌های این کتاب را مو به مو اجرا کنند تا از دردسر فاصله بگیرند. تِم کلی این فیلم کمدی در مورد معضل نژادپرستی است.

در فیلم Green Book، ویگو مورتنسن، بازیگر مجموعه فیلم‌های The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) و همچنین ماهرشالا علی، بازیگر برندهٔ جایزه‌ٔ اسکار، ایفاگر نقش‌های اصلی هستند. کارگردانی این فیلم بر عهدهٔ پیتر فارلی (کارگردان فیلم‌های There’s Something about Mary و Fever Pitch) است. فیلم Green Book، فیلمی ماجراجویانه، شاد و کمدی است.

تهیه‌کنندگی و ساخت فیلم Green Book را دو کمپانی دریم‌ورکس پیکچرز و پارتیسیپنت میدیا (Participant Media) بر عهده دارند. تهیه‌کنندگی این فیلم بر عهدهٔ جیم بورکی، چارلز بی. وسلر و پیتر فارلی است. نگارش فیلمنامه نیز کاری مشترک از پیتر فارلی، نیک واللانگا و برایان کیوری است.

فیلم Green Book (کتاب سبز) قرار است جایگزین فیلم Welcome to Marwen در جدول اکران شود و در تاریخ ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان‌ماه) اکران خواهد شد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *