حاشیه های حذف مسی از جام جهانی ۲۰۱۸

[ad id='39844']

[quote]حسرت لیونل مسی فوق ستاره آرژانتین پس از حذف تیمش از مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر فرانسه[/quote]

 

.مسی خداحافظ!

تنها چند روز پیش مسی در حال خداحافظی با جام بود تا وقتی که روخو گل زد. آرژانتین اکنون امید دارد که مانند دوره قبل جام جهانی تا فینال بالا بیاید.
گل اول مسی در جام شاید مهم ترین گل او برای تیمش در جام باشد. البته این فرازمینی به دنبال یک گل دیگر در برابر فرانسه است.
اما این بار آرژانتین یک دست و یکپارچه ای را نمی توان مشاهده کرد و سرمربی نیز چندان عملکرد خوبی نداشته پس به نظر این فرانسه باشد که برنده دیدار خواهد بود.

۲٫دیدار آرژانتین و فرانسه به پنالتی می کشد

آرژانتین سه بار در تاریخ ۳۰ ژوئن و قبل از آن  در مرحله حذفی بازی کرد و اما هر سه بازی به پنالتی کشیده شد. آن ها یوگوسلاوی را در  ۱۹۹۰ و در ضربات پنالتی بردند. پس از آن  در ۸ سال بعد، آن ها همین کار را دوباره با انگلیس کردند و اما در ۲۰۰۶ آلمان در پنالتی ها بهتر بودند. در بازی با فرانسه نیز انتظار می رود که آن ها در ضربات پنالتی موفق باشند و صعود کنند. اما اگر بازی به پنالتی کشیده نشود احتمال صعود برای فرانسه بیشتر است.

۳٫رونالدو به رکورد اوزبیو در جام جهانی برسد
کریستیانو رونالدو،یک مهاجم همه جانبه که در آخرین شانس خود برای گلزنی،پنالتی را مقابل ایران از دست داد. بنابراین او با عملکرد ۴ گل در ۳ بازی قابل ستایش است. رونالدو تنها دو گل نیاز دارد تا به رکورد اوزبیو برسد. اگرچه او پنالتی را برابر بیرانوند از دست داد اما اکنون او انگیزه بیشتری برای گل زدن دارد

۴٫اسپانیا میزبان را حذف می کند.
هیجان میزبان جام،پس از شکست آن ها برابر اروگوئه اندکی کم تر شد.به نظر می رسد که شانس میزبان برای برد اسپانیا کم تر باشد. ماتادور ها در ۴ بازی آخر خود در مرحله حذفی،با نتیجه ۱_۰ برنده بوده اند. عملکرد آن ها برابر مراکش مقداری ناامید کننده بود. روس ها نتوانسته اند در بازی های جام جهانی در خاک اروپا به اروپایی ها گل بزنند از وقتی که با بلژیک در ۱۹۸۲ بازی کردند.

۵٫تاریخ سازی اریکسن
پس از آن گل اریکسن به استرالیا،که باعث تساوی حساس آن ها شد،اریکسن چهره محبوب تیمش شد.اگر او بتواند دروازه کرواسی را باز کند کار را برای آن ها سخت می کند.و البته می تواند به اولین بازیکن دانمارکی تبدیل شود که پس از سال ۱۹۸۶ هم در مرحله گروهی و هم در مرحله حذفی گل می زند. از او انتظار می رود که به بازیکن برتر دانمارک در مرحله حذفی تبدیل شود.

۶٫برزیل با نتیجه بیشتر از دو گل برنده دیدار با مکزیک شود
از برزیل انتظار می رفت که با ۹ امتیاز و با اقتدار صدر نشین گروه خود شود اما آن ها با ۷ امتیاز صدر نشین شدند. گرچه از نظر بسیاری از مردم برزیل صعود خواهد کرد اما مکزیک هم تیم خوبی است و اگر ساختار دفاعی خود را حفظ کند و مانند بازی با آلمان بازی کند، می تواند حتی برنده دیدار با برزیل نیز باشد اما انتظار می رود که با تاکتیک های تیته و عملکرد خوب برزیلی ها آن ها به راحتی صعود کنند.

۷٫لوکاکو در صدر جدول گلزنی
قبل از آنکه هری کین به پنج گل زده خود گلی اضافه کند،روملو لوکاکو صدر نشین جدول گلزنی می شود و انتظار می رود که او اقای گل شود. بلژیک تیمی است که دیگر رحم در کارش نیست و می خواهد که همه تیم ها را شکست دهد.کار ژاپن بسیار سخت خواهد بود گرچه تیمی تلاشگر است. اما در راس حمله بلژیک روملو لوکاکو،گلزن برتر آن ها است که پیشبینی می شود با پاس های دیبروین و هازارد  و موقعیت هایی که برای او فراهم می شود، اقای گل جام شود. البته کار هری کین نیز آسان نیست زیرا آن ها جلوی کلمبیا بازی می کنند و این یک شانس عالی برای لوکاکو است که اقای گل جام جهانی شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *